יום שני, 30 בנובמבר 2009

צימרים זולים


להתפנק בצימר בצפון
מה יותר כיף מלקחת את החברה לאיזה צימר איכותי בצפון הארץ.הבעיתיות עם צימרים זה שלפעמים הם יקרים, לילה בצימר איכותי יכול לעלות יותר משתי לילות במלון.בשנים האחרונות חלה עליה בבנית צימרים באיזור הצפון מה שטוב לנו הלקוחות.כאשר יש הרבה צימרים, מחיר הלינה בהם יורד ואנחנו יכולים לקחת לנו לילה אפילו שתים בצימר איכותי מאוד במחיר זול שמתאים לנו לכיס.צימרים איכותיים כוללים: ג'קוזי, מטבחון, מיטה קינג סייז, טלויזיה, מערכת קולנוע ובד"כ גם המחיר כולל ארוחת בוקר.לא חייבים לקחת צימר באיזור רמת הגולן משקיף לכינרת בתוך מערה ולשלם מחיר גבוה, אפשר לקחת צימר בעיר כרמיאל, צימר איכותי ויפה ולבוא עם החברה או האישה לשלם מחיר מצוין ולהנות בדיוק אותו דבר.הרי ביננו מה כבר עושים בצימר, צימר נועד לזמן איכות עם בני הזוג שלנו וזה לא משנה איפה נהיה אם אנחנו אוהבים והצימר מפנק אנחנו נהנה בכרמיאל או במשגב או בלימן בדיוק כמו שנהנה ברמת הגולן.לכן הכי קל והכי פשוט להקיש צימרים זולים בגוגל ותראו שהמון בעלי צימרים מפרסמים את עצמם ותמצאו שם צימרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר שיענו על כל צרכיכם ושל בן זוגכם.
קישורים מומלצים: צימרים זולים.

איזה גן נשים את האוצר שלנו


אספנו בעבורכם הורים יקרים כמה דברים שצריך לבדוק לפני שרושמים את הילד לגן.

1. הדבר הכי חשוב שיש לבדוק הוא יחס גננות ומסיעות לכל ילד, בגנים הפרטיים ניתן למצא גננת ו2 סיעות על 14-15 ילדים כלומר 1 ל 5, בגנים ערוניים זה קצת יותר.
2. מרחב ובטיחות – עדיף לעבור בכיתה בה הילד הולך לשהות ולראות שבאמת שמים דגש על בטיחות.
3. תוכנית היום – מה עושים עם הילדים מהרגע שהבאתם אותם לגן, חשוב שיהיו פעילויות שמתאימות לקבוצת הגיל, עבודה עם חיות, פעיליות ספורטיביות, מוסיקה, תנועה, יצירה ועוד.
4. ניקיון של הגן ושל הגננות עצמן – בשכבות היותר קטנות של הגילאים צריך להחליף טיטולים וגם את הבגדים, יש לדרוש ולשים דגש על מריחת משחה, החלפה לטיטול יבש גם הילד לא עשה קקי ובכלל שמירה על ניקיון והיגיינה.
כמה טיפים על קצה המזלג, מידי שבוע אנו נביא לכם עוד כמה נקודות למחשבה.

יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

ציינג, ציינג באזור השרון, המרת מטבע זר בשרון, המרת מטבע זר כפר סבא

מחפשים ציינג איכותי המעניק שירותי המרת מטבע זר כפר סבא?
מעוניינים לקבל שירות של המרת מטבע זר בשרון?
אנו חברת מרובע ממליצים על חברת אמריקה אקספרס המעניקה שירות הוגן ואיכותי לקהל לקוחות רחב במדינת ישראל.
העמלות מאד נמוכות, השירות רחב מאד, החברה בעלת סניפים רבים במדינת ישראל.
אז קדימה הגיעו לציינג באזור השרון ותתחילו להמיר כספים.

יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

סושי לאירועים, סושי בראשון לציון

קצת ממש קצת על סושי...

סושי הפך למאכל די ידוע בקרב הישראלים בפרט והעולם בכלל.
סושי לאירועים כמעט בכל אירוע ניתן לראות, משלוחי סושי בכל חלקי הארץ כגון: סושי בראשון לציון, סושי בתל אביב, סושי כשר בתל אביב, הכל הפך להיות משלוחים של סושי מהבוקר ועד הערב.

סושי עם דג, בלי דג, עם אורז עם אצה מסביב בלי אצה מסביב, מטוגן, לא מטוגן ועוד...
כל מה שכתוב כאן זה מה שאשתי אומרת לי 4 פעמים בשבוע וגורמת לשליחים על קטנוע להגיע עד אליי לבית עם סושי איכותי וטרי.

מוצרי פרזול

כיום ניתן למצוא מוצרי פרזול רבים בריהוט שסביבנו לדוגמא מסילות המגירות במטבח מיוצרות ממתכת שעברה פרזול, ידיות הארונות גם כן נוצרו בתהליך פרזול המאפשר לעצב את צורת הידית בהתאם לסגנון המתאים לנו.בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר מעצבים ובעלי מקצוע לשלב פריטים שהוכנו בתהליך פרזול על מנת להעשיר את מראה הבית ולתת לו נופח של יוקרה.
חשוב לזכור כי מעבר ליופי שבדבר חשוב להקפיד גם על איכות המתכת והעבודה, שהרי לא היינו רוצים לקום בבוקר ולגלות שהמגירה יצאה מהמסילה או שהארון החדש שקנינו אינו עומד על ארבעה רגליים.את מוצרי הפרזול חשוב לקנות מחברה המתמחה בנושא, עבודה לא מקצועית יכולה ליצור סדקים (נקעים) אשר במשך הזמן יגרמו לשבר במתכת, הדבר חשוב ביותר כאשר פועלים מאמצים רבים על האביזר, לדוגמא רגלית לארון או מסילה של מגירה כבדה במיוחד.

מתי מחליפים צמיגים

כאשר אנו הולכים לקנות צמיגים זה או בגלל שיש לנו טסט בקרוב ולא החלפנו שנתיים כבר צמיגים או שיש פנצ'ר בגלגל שלא ניתן לתיקון או שמרגישים רעידות בהגה.עד שאחד משלושת הדברים האלה לא קורה אנחנו לא מחליפים צמיגים וזה הדבר שהכי לא נכון לעשות.צמיגים צריך לבדוק כל עונה שמתחלפת, בקיץ צמיגים יכולים להתייבש ואז הם נהפכים למאוד מסוכנים לנסיעה ובחורף עם צמיגים לא טובים יכולים בקלות להחליק ולעשות תאונה לכן יש לבדוק את הצמיגים פעם בחצי שנה לבדוק את מצב השחיקה שלהם, כמו כן יש לשים לב לכמות האויר בגלגלים על מנת לשמור על אורך חיים גבוה יותר של הצמיגים.אם אתם גרים במרכז הארץ אני ממליץ על מקום שנקרא צמיגי לביטל מומחים בצמיגים ומצוינים במחירים.
חיפושים מומלצים: צמיגים בפתח תקווה, פנצ'ריה פתח תקווה, צמיגים לרכב פתח תקווה.

מובילים באזור כרמיאל


לקח שלמדתי שנה שעברה שעברתי דירה.
אני גר בכרמיאל כבר 3 שנים אני לומד באורט בראודה לקראת סוף 2008 ניגש אלי בעל הדירה ואמר לי שחוזה השכירות שלי הולך להיגמר בעוד חודש ובשביל לחדש הוא מעלה לי את השכירות ב 300 ש"ח יותר ממה ששלימתי עד היום בסהכ הכל עלות שנתית לחידוש נוסף של החוזה של עוד 3600 ש"ח.ניסיתי לדבר איתו אבל לשווא בסוף החלטתי שאני הולך לחפש לי דירה אחרת ,חיפשתי במשך שבוע ולבסוף מצאתי דירה אפילו יותר גדולה ויותר זולה ממה שהשכרתי בשנה הקודמת.סגרתי חוזה עם בעל הדירה וניגשתי לחפש חברת הובלות מכיוון שאני כרגע גר בכרמיאל נכנסתי לגוגל והקשתי הובלות כרמיאל, התקשרתי ביום שהייתי צריך את ההובלה הם היו תפוסים, גיששתי עוד קצת כמה טלפונים והזמנתי מוביל לתאריך שיעביר לי את הבית, מה שלא עשיתי נכון הוא שלא וידאתי שהמוביל באמת בא מכרמיאל, בבוקר ההובלה התקשר אלי המוביל ואמר לי שהלך לוה מנוע במשאית והוא לא יכול להגיע, שאלתי אותו מאיפה הוא בא הוא אמר לי מהקריות, מה שלא הבנתי למה שלחצתי הובלות כרמיאל בגוגל עלה לי מוביל מהקריות, לחצתי שוב בגוגל הובלות כרמיאל התקשרתי לספיד הובלות ודאתי שהוא בא מכרמיאל קיבלתי מחיר יותר טוב, תוך 30 דקות היו אצלי 2 מובילים העמיסו לי את הבית ובשעה 4 אחה"צ כבר הייתי בביתי החדש.
מושר השכל: שאתם מחפשים מוביל באינטרנט תשאלו מאיפה הוא בא כי לא כל מה שכתוב אמיתי.

הובלות בתים מקצועיות

אני מאמין שכאשר אדם מגיע לשלב בו החלטנו לעבור לדירה חדשה אתם מתחילים לעשות סקר מחירים ומרקצועיות וזה לגיטימי לחלוטין לחפש חברת הובלות בתים באינטרנט ובעיתונים.
אני באופן אישי ממליץ על חברת הכח הובלות המתמחה בכל סוגי ההובלות ברחבי הארץ.


קישורים מומלצים: שליחים.

יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

חשמלאים באזור המרכז

הזמנת חשמלאי באזור המרכז

ישנם המון בעלי מקצוע העוסקים בתחום החשמל באיזור המרכז.
בכתבה זו אני יעסוק מה מבדיל בין החשמלאים ואיזה חשמלאי כדאי לנו לבחור כאשר אנו צריכים אחד.

ישנם 2 סוגים של חשמלאים:

חשמלאי ראשי – מוסמך לטפל בכל סוגי המתחים: גבוה, נמוך ובכלל.
חשמלאי מוסמך – חשמלאי שמוסמך לטפל במתחים נמוכים בד"כ מטפל בתקלות בבתים.

כאשר אנו נתקעים באמצע הלילה נפל המתח וחייבים לקרא לחשמלאי תמחור התקלה גבוה ואף יכול להגיע כמעט פי שתים מתקלה באמצע היום.
יש לוודא שהזמנו באמת חשמלאי מוסמך בעל תעודות.
רצוי לתאר את התקלה לחשמלאי בטלפון וכך לקבל כבר הצעת מחיר בטלפון, חשמלאי שמתחמק מלתת הצעת מחיר אחרי שבאמת תיארנו לו את התקלה זה חשמלאי לא הגון שמטרתו העיקרית היא לקחת כמה שיותר כסף מהלקוח.

חיפושים מומלצים: חשמלאי גבעתיים, חשמלאי ברמת גן, חשמלאי קרית אונו,
חשמלאי פתח תקווה.

יום שישי, 20 בנובמבר 2009

מקלחון

לא פעם נתקלתם בשאלה: מתי כבר ההורים שלנו יחליפו לנו את המקלחון כבר?
אז קדימה זה הזמו הטוב ביותר לבצע זאת:
קחו את ההורים לתל אביב לבית העסק א. אגם עיצובים בזכוכית ותתחילו ללחוץ עליהם רק לראות את המקלחונים אשר החברה מציעה, אני מבטיח לאחר שיראו לא תצטרכו להשיך לשכנע אותם להחליף מקלחון זה יבוא לבד.
כיום קיימות מאות חברות המציעות מקלחון ברמה אחרת ובעיצובים מיוחדים.
חשוב לבדוק היטב לפני שרוכשים במחיר גבוה מקלחון.

יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

ריהוט משרדי

מראה חיצוני של עסק המציע ריהוט משרדי לחברות וללקוחות:

ממראה חיצוני של בית עסק על ריהוט משרדי ועיצוב המשרד חשוב שיראה מושקע מאד מאד. אפילו הצבע החיצוני של קירות העסק אמורים להיראות אסתטיים וכל זאת על מנת שנוכל להיכנס ולהרגיש את העסק, להרגיש ניקיון והרגשה טובה (מה שבדרך כלל גורם לנו להמשיך ולבלות בתוך בית העסק ואפילו לסגור עסקה טובה ורצינית וכל שאת התחיל במבט חטוף על רמת הניקיון שלו.
גלגול חודשי של חברה המעניקה שירותי מכירת ריהוט משרדי יכול לעמוד על 250,000 ש"ח עד 300,000 ש"ח בחודש, על פי סקרים שנערכו בארצות הברית ניקיון ואסתטיות של החברה יכול להגדיל את המכירות והמחזור החודשי שלהם ב 10% אחוזים כל חודש, דבר היכול להכניס לעסק עוד 30,000 ש"ח במחזור של 300,000 ש"ח.
זה מספיק כסף בשביל להתאמץ לנקות ולשמור על הסדר?

עגלות בארהב

למי מאיתנו אין חבר שחזר אתמול מארצות הברית אחרי הכריסמס כמובן ורק מדבר כמה כסף עשיתי, איזה כיף היה לי, אני כבר רוצה לחזור שוב, אז זהו יש לכולנו בטוח חבר אחד כזה לפחות.
אני אישית הייתי בארצות הברית וואלה זה נכון.לא הכל מוגש על מגש של כסף אבל אם אתם נופלים על מקום עבודה טוב רוב הסיכויים שתחזרו הביתה עם הרבה כסף שבאותה תקופת זמן עבודה בארץ אפילו לא הייתם עושים רבע.
חשוב מאוד למצוא עבודה טובה ישנם הרבה מעסיקים חפרים בארצות הברית שמנצלים את תמימותם של כל החברה אחרי צבא שמגיעים עם חלומות והם שולחים אותם לעבוד במולים נידחים שאין בהם מכירות טובות.
צריך למצא חברה טובה שתספק מקום עבודה במקום מרכזי שאפשר להגיע למחזור גדול של מכירות בשלושה חודשים האלה שלפני ה כריסמס.לכל מי שקורא את מה שכתבתי נתתי לכם קישור של חברה שבאמת מסדרת מקומות עבודה טובים בארצות הברית.
אז כבר אתם מחליטים לנסוע תרימו טלפון לפני ואולי זה ישתלם לכם.

לימוד צורפות

לימוד צורפות במה זה כרוך?

לימוד צורפות הינו תחום המתאים לאנשים יצירתיים, אלה יהיו בד"כ אנשים עם חוש לציור, פיסול, צילום ועוד.
צורפות היא יצירה ועיצוב תכשיטים ממתכות כגון: זהב, כסף, פלטינה ועוד...
לימוד צורפות בד"כ מתבצע בבתי ספר מיוחדים המלמדים תחום זה.
בתל אביב יש מבחר מעצבי תכשיטים שפתחו לאחורה קורסים של לימודי צורפות לקהל הרחב.
ישנם שלומדים מקצוע זה למטרות רווח כמו פתיחת עסק וכו' וישנם כאלה שלומדים צורפות בשביל שיוכלו להכין לעצמם תכשיטים שאין לאף אחד.

חיפושים מומלצים: לימוד צורפות.

עבודות גינון בשרון


ישנם מספר רב של בעלי מקצוע בתחום הגינון המציעים את שירותיהם באזור השרון.
כאשר אנו מחפשים גנן בהרצליה או גנן ברעננה, או גנן בהוד השרון אנו יכולים לפנות למספר אפיקים פרסומיים זמינים על מנת לברר, לקבל קצת מושג ולקבל הצעות מחיר להקמת גינה חדשה או תחזוקה שוטפת ועוד מגוון שירותים שבעלי מקצוע אלה מציעים.
פעם הדבר הראשון שהינו עושים הינו ניגשים לספר של דפי זהב פותחים באות ג ומחפשים גנן באזור השרון.כיום הדבר מתבצע כמעט אותו דבר רק שהכל עובר לאינטרנט ובמיוחד לגוגל.
מאוד פשוט לפתוח גוגל ולרשום גנן בהרצליה או גנן ברעננה תלוי איפה אנחנו גרים ובחצי שניה יקפצו לנו מגוון אתרים שמייצגים גננים מוסמכים, כמה טלפונים ויש לכם אחלה גנן בבית.
חשוב לבדוק באתר או בטלפון שאנו מזמינים גנן מוסמך עם נסיון ועדיף לראות גם תמונות של עבודות גינון שהוא עשה.
אם העבודה גדולה ועולה הרבה כסף אפשר גם להרים טלפון ללקוח האחרון שאותו איש מקצוע שרת ולקבל קצת ביקורת.

פרזול

כאשר אנו אומרים את המילה פרזול אנו מתכוונים לכל המוצרים הקטנים העשויים ממתכות שונות בחדרים בית כגון: מטבח, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ועוד.
בין מוצרי הפרזול ניתן למצא: ידיות למגירות, ידיות לארונות, מנגנונים המחברים ביו הדלתות לארון, צירים שיש בדלתות, כל מתקני התליה באמבטיה ועוד.
אנו לא שמים לב אליהם אבל אם נלך בבית ונספור כמה מוצרי פרזול יש אנו נגיע למאות.פרזול נמדד ומתומחר לפי רמת המתכת והגימור של אותו חלק.פרזול תופס חלק כספי נכבד בתכנון של מטבח בעל פתרונות אחסנה ועבודה חכמים ויש לקחת אותו בחשבון כאשר הולכים לנגר או פונים לחברה שתבנה לנו מטבח, אותו דבר אפשר להגיד על חדרי שינה וחדרי אמבטיה.עם השנים תפס נושא הפרזול מודעות ומעצבי פנים ואדריכלים רואים בו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.
קישורים מומלצים: פרזול – ש.מ פרזול יבוא ושיווק פרזול לבית ולבניין.

מכבסות בתל אביב קבלו המלצות

כיום כל אדם הגר בתל אביב משתמש בשירותי מכבסות בתל אביב המעניקות שירות אישי וחם לכל לקוח ולקוח על מנת למשוך את הלקוחות ללקוחות קבועים בחברה.
מכבסות תל אביב משרתות כ 40% מהאוכלוסייה וגוזרות קופון יפה. שווה לא?

מלגזה

מהי מלגזה?
מלגזה הינה כלי המשמש להעברת חלפים ופריטים כבדים מאד בתוך מפעל לטווח קצר.

כיום עלות מלגזה יכול להגיע ל 20,000 ש"ח ויותר.
ניתן כמובן לרכוש מלגזה יד שנייה.

יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

אופנועים וקטנועים למכירה באינטרנט

יצא לכם פעם לחפש אופנוע או קטנוע למכירה באינטרנט?

אם כן אז בטח ישר נכנסתם לאתר יד 2 והתחלתם לחפש לפי מחיר ודגם, לאחר מכן עברתם ל winwin חיפשתם באותה צורה וככה עוד אתר ועוד אתר.
גם אני עשיתי את זה ואחרי 5,6 טלפונים מצאתי מה שחיפשתי אך לצערי הרב זה היה סוחר אופנועים מה שלא כל כך אהבתי.
אני גר בתל אביב לקחתי יום חופש מהעבודה נסעתי לדרום תל אביב באוטובוס ירדתי בסוף רחוב הרצל והתחלתי להכנס לכל הסוכנויות אופנועים שראיתי, את האמת מצאתי כמה אופנועים בדיוק כמו הדגם שחיפשתי, ציפיתי למחיר קצת יותר נמוך אבל אין מה לעשות שרוצים איכות ואופנוע במצב טוב שלא יכנס כל שני וחמישי למוסך משלמים.
לקחתי את ההצעות מחיר, חזרתי הביתה והפעם אמרתי אני יכנס לגוגל ואני יקיש אופנועים למכירה, אופנוע למכירה, קטנועים למכירה, קטנוע למכירה ואולי אני יפול על סוכניות שמפרסמות את עצמם ברחבי תל אביב או המרכז ואני יוכל להתקשר ולשאול אם יש את מה שאני מחפש.
ובאמת מצאתי כל מיני סוכנויות אופנועים וקטנועים שמקדמים את עצמם בגוגל וגם מצאתי את האופנוע שרציתי ב 2000 ש"ח פחות ממה שקיבלתי מכולם.
עכשיו אני יגלה לכם האופנוע שאני מחפש זה t max 500 הקטנוע הטוב ביותר שיש.

חיפושים מומלצים: אופנועים למכירה, אופנוע למכירה, קטנועים למכירה, קטנוע למכירה.

יום שני, 16 בנובמבר 2009

מכונות לניקוי שטיחים ושואבי אבק תעשייתיים


ישנם המון סוגים של שואבי אבק תעשייתיים ומכונות לניקוי שטיחים, כאשר אנו צריכים לקנות אחת ממכונות אלו יש מספר דברים שאנחנו צריכים לדעת:
1. יש המון חברות שמשווקות מוצרים אלו, פעם כל החברות היו ארופאיות והיום נכנס גם כל הקטב של ייבוא סיני מה שמוריד את העלות אך פותח מקום למכונות פחות איכותיות של חברות לא מוכרות.2
. צריך להבין את הצורך שבמכונות אלו על מנת שנדע איזה מכונה בדיוק מתאימה לנו ועונה לנו על הצרכים, המחירים של שואבי אבק תעשייתים ומכונות לניקוי שטיחים משתנים כאשר יש דרישה להרבה פונקציות שמכונה ולפעמים אנחנו משלצים אך לא משתמשים.
3. חשוב שהמכונה שאנו קונים יהיה לה אחריות בגלל שבשימוש יום יומי כמות התקלות גדולה.
חיפושים מומלצים: מכונות לניקוי שטיחים, שואבי אבק תעשייתיים.

מנעולן במרכז הארץ

מנעולנים באזור המרכז יש המון כאשר אנו מזמינים מנעולן אנו חייבים לדעת לפני כמה פרטים על מנת שלא ניפול בפח.
מנעולן מקצועי חייב להיות מוסמך על ידי משטרת ישראל, קחו בחשבון שאתם מפקידם בידי המנעולן את הכניסה לבית שלכם.
מנעולן לא מקצועי יכול לנצל את תמימותכם לשכפל את המפתח של הבית שלכם מבלי שתדעו וההמשך לא נעים…עדיף לקחת מנעולן שיושב במשרד שיש כתובת במקרה של תקלות.
תקלות יכולות לקרות כאשר מחליפים צילינדר בדלת או כאשר פורצים לרכב שננעל ופוגעים בנעילה אז עדיף שתהיה כתובת לתיקון.
מנעולן מקצועי בד"כ מסתובב עם מחירון עבודות כך מה שתשלמו כולם משלמים והוא לא יכול לתת לכם מחיר גבוה מבלי שתדעו.בקיצור אנו צריכים מנעולן דווקא במצבים לא כל כך נעימים ובד"כ זה מצבי לחץ שהבית ננעל או שככחתם את המפתחות בתוך הרכב.
חיפושים מומלצים: מנעולן בראשון לציון, מנעולן ברחובות, מנעולן בבת ים, מנעולן בחולון.

שירות למכבסות אספקת מבשמי כביסה

ציוד למכבסות כולל בתוכו המון מוצרים שמכבסות משתמשות בהם לניקוי בגדים, שטיחים, וילונות ועוד על בסיס יומי.
ציוד למכבסות כולל בתוכו מגוון מוצרים כגון: אבקות כביסה בסיטונאות, מרככים, מסירי כתמים, מבשמים, חומרים מיוחדים המיועדים לניקוי יבש, קולבים, גלילי ניילון לכיסוי בגדים אחרי גיהוץ ועוד.
חשוב לקנות ציוד למכבסות ממקום מוסמך שמספק חומרים עם תו תקן בהשגחת משרד לאיכות הסביבה.יש לקחת בחשבון ש כמכבסה שמכבסת מידי יום טונות של בגדים חלם יקרים חלקם פחות ישנה אחריות על הדברים של הלקוח ואיננו רוצים שהבגדים יתכווצו או יקבלו כתמים מוזרים כתוצאה משימוש בחומרים לא איכותיים שבנוסף אנו נושמים אותם מידי יום במכבסה.

אחלה מאמר לגולשי האינטרנט המכורים למנועי חיפוש


אנסה לפרט על מילות חיפוש רלוונטיות לבעלי יסקים הפזורים ברחבי הארץ.כיום כמעט כל חיפוש של מוצר או בעל עס קמתבצע דרך האינטרנט, אנו מכניסים מילת חיפוש למנוע החיפוש גוגל והתוצאות הראשונות שיוצאות אנו מקליקים עליהן והסיל מאד שגם נסגור איתם עסקה מסויימת.
אני אפרט כאן על 40% ממילות החיפוש החזקות בשוק.
מילות החיפוש הן:
קורס צלילה
פרחים בחיפה
נדנדות
צילום הריון
צלמי חתונות
צלמי אירועים
שליחים
חברת שליחויות
ברזנט
שמשיות
רשתות צל
מוצרי אריזה
מוצרי נייר
מוצרי פלסטיק
ויסוניק
כריזה
אזעקה אלחוטית
ביומטרי
כספת
כספות
מכונות קפה
חותמות דיו למדפסות
אטרקציות במרכז
אטרקציות בתל אביב
אטרקציות לאירועים
מיקרופונים
מיקסרים
חרוזים
קישוטי ציפורניים
תקליטן דתי
יום הולדת לילדים
פעילויות ילדים
וילות להשכרה בקיסריה
משרד תיווך קיסריה
קורס גלישה
קייט
פתיחת סתימה
טבעות אירוסין
טבעות זהב
אירוסין טבעות
טבעות יהלומים
טבעות יהלוםלימוד צורפות
בנושא זה אנסה לפרט על מילות חיפוש פופולריות במנועי חיפוש שונים כגון גוגל, נענ, וואלה, נטקס, יאהו ועוד...
כיום כמעט כל חיפוש של מוצר או בעל עס קמתבצע דרך האינטרנט, אנו מכניסים מילת חיפוש למנוע החיפוש גוגל והתוצאות הראשונות שיוצאות אנו מקליקים עליהן והסיל מאד שגם נסגור איתם עסקה מסויימת.
אני אפרט כאן על 40% ממילות החיפוש החזקות בשוק.


כל נושא האירועים באינטרנט הינו תחום כמעט הכי חזק כיום:יש כאלו המציעים נישואין ואין מצב שהם לא ייכנסו לאינטרנט ויקליקו את המילים:
אירוסין טבעות, טבעות יהלומים, טבעות יהלום, טבעות אירוסין, טבעות זהב, צלמי אירועים, צלמי חתונות,מיקרופונים, מיקסרים, אטרקציות בתל אביב, אטרקציות במרכז, ועוד ועוד ועוד עד שימצאו את כל מה שהם צריכים לאירוע שלהם גם אם זה רק הצעת מחיר לפריט מסויים כמו תקליטן דתי או משהו דומה לו.אני לא רוצה להוסיף כאן עוד 1000000 מילות חיפוש שאין להן סוף כמו: פעילויות ילדים או יום הולדת לילדים וצילום הריון לפני לידה.נושא חם באינטרנט נוסף לאירועים הינו כל נושא האקסטרים, אין סיכוי בעולם שכיום בשנות ה2000 מישהו יתעניין בקורס צלילה ולא ייכנס לאינטרנט ויכתוב קורס צלילה בגוגל, פשוטו אין סיכוי לזה, בדיוק כמו שאין סיכוי שגולש יירצה לעשות קורס גלישה או קורס גלישת גלים ולא ייבדוק היכן יש את המחיר הנמוך ביותר בשוק ולאחר שלמד לגלוש מה לא ייכנס ויבדוק כמה עולה קייט בכל חנויות הגלישה באינטרנט לפני שירכוש קייט?


עוד תחום חזק באינטרנט זה תחום הנדלן ובעלי המקצוע:כל דירה או נכס הנרכש כיום נבדק לפני זה או באתר יד שנייה או במנוע החיפוש גוגל.סתם ניסיון שלי: לפני מספר ימים חיפשתי בגוגל את המילות חיפוש
וילות להשכרה בקיסריה, משרד תיווך בקיסריה, ועל הדרך חיפשתי אבטחה לבית שלי ברעננה ואז התחלתי להקליד: ויסוניק, כריזה, בידורית, אזעקה אלחוטית, ביומטרי, גלאי, גלאי עשן, כספת וכספות.

מילות חיפוש פופולריות נוספות:

ברזנט, שמשיות, רשתות צל, נדנדות, פרחים בחיפה, שליחים, חברת שליחויות, מוצרי אריזה, מוצרי פלסטיק, מוצרי נייר, פתיחת סתימה.

מנעולן הרצליה, פריצת דלתות הרצליה, מנעולן רעננה, מנעולן ברמת השרון

לא פעם נתקלתם בבעייה של מפתח נאבד ולא מוצאים את המפתח הרזרווה.אין פתרון אחר אלא לפנות למנעולן הרצליה במידה ואתם גרים בהרצליה, למנעולן רעננה אם אתם גרים ברעננה או בסביבה, זה יהיה די פתטי לכתוב שאם אתם גרים ברמת השרון אז תחפשו מנעולן ברמת השרון.יחותר שווה להשיג מנעולן טוב שעולה קצת יותר כסף מאשר להביא מנעולן חפר או לשבור את הדלת.אז קבלו טיפ קטן: מנעולן טוב שווה להוסיף קצת יותר כסף.בדיוק אותו הדבר לגבי פריצת דלתות הרצליה: כל מנעולן מבצע את הפעולה של פריצת דלתות קחו את זה בחשבון.

רכב מפואר להשכרה, השכרת רכב לחתונה, השכרת רכב יוקרה

האירוע שלכם הגיע ואתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם לאירוע ברמה גבוהה ביותר? רוצים להגיע עם רכב מפואר להשכרה שנראה מיליון דולר? לא לכולם יש את הממון להשקיע בהשכרת רכב יוקרה בזמן האירוע.כאשר הנכם משקיעים כמעט 150,000 ש"ח על אירוע אז להוציא עוד 1500 או 2000 ש"ח על השכרת רכב לחתונה לא נראה הרבה אך נחשב כהוצאה.לסיכום: חשבו על זה: פעם אחת מתחתנים אז ניתן להשקיע עוד 1500 ש"ח.

פצע לחץ, מרפאת ביקורי בית, מרפאת נשירת שיער נתניה, מרפאת בריאות.

חשבתם פעם על מספר הפעמים שביקרת במרפאה במשך הילדות שלכם? אולי איזה פצע לחץ שהיה בילדות וגרם לכם להגיע למרפאה? או שהמרפאה הגיע אליכם כשירות של מרפאת ביקורי בית?אז בוודאות הייתם המון פעמים במרפאה.אני מעלה את הפוסט הזה עקב הבעייה שלי של נשירת שיער שגורמת לי לבקר במרפאת נשירת שיער הממוקמת בנתניה בשם מרפאת בריאות (מרפאה מומלצת מאד בכל בעייה).

טבעות פלטינה, תכשיטי פלטינה

לא פעם חשבתם לרכוש טבעות אירוסין או אירוסין טבעות לא משנה איך תקראו לזה, אך היססתם לגבי סוג הטבעת? חשבתם פעם על טבעות פלטינה, או על תכשיטי פלטינה איכותיים?אני מאמין שלא חשבתם על זה אז אוקיי קבלו נקודה למחשבה: טבעות פלטינה הדבר הבא של הטבעות.עד היום כולם אמרו: טבעות זהב, טבעות יהלומים, טבעות יהלום ועוד כל מיני סוגיי טבעות, אז תפתחו קצת את המחשבות: טבעות פלטינה שם חדש בשוק.

מרפאה וטרינרית, מרכז וטרינרי, וטרינרים תל אביב, וטרינר 24, בית חולים וטרינרי

לא פעם חווינו את החוויה של גידול כלב או חתול בבית או בחצר.אי אפשר לברוח ממצב בו הינכם מחוייבים לבקר במרפאה וטרינרית ובמקרה דחוף אצל וטרינר 24 על מנת לעזור לחיית המחמד שלכם להמשיך לחיות בריאה ושלמה.בית חולים וטרינרי הנחשב איכותי הינו בית חולים בעל וותק טוב ובעל צוות איכותי המעניק שרותים של מרכז וטרינרי מקצועי לחלוטין ולשם הכי שווה להגיע.אני גר בתל אביב ופניתי לוטרינרים תל אביב לא מזמן על מנת לקבל טיפול לכלב שלי, את האמת קיבלתי שירות טוב ומקצועי אני מאמין שאחזור לשם בהקדם.

יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

חומרי ניקוי ושטיפת רכב לתעשייה

סקר קטן האם אני דואג לאוטו שלי כמו שאני דואג לעצמי?

כמה פעמים בחודש אנחנו שוטפים את הרכב שלנו?
האם אנחנו שוטפים אותו לבד או במכונת שטיפה?
האם אנחנו שמים עצי ריח ברכב או מבשמי ריח קצת יותר יוקרתיים?
באילו חומרי ניקוי אנו משתמשים כאשר אנו שוטפים את הרכב?
הלכנו ושאלנו את השאלות האלה נהגים החל מגיל 18 ועד גיל 50
התשובות שקיבלנו מהחברה בגיל 18 הם פעם בשבוע בד"כ יום שישי שאני חוזר מהבסיס ויוצא עם החברה בערב.התשובות מהחברה בגיל 27-30 מתי שיש זמן משתדל פעם בשבוע עד שבועיים, עדיפות לתחנות דלק במכונת השטיפה כי זה מהיר והאוטו יוצא נקי חיצונית.התשובות מהחברה בגיל 50 פעם פעמיים בשבוע כי יש זמן לשטוף את האוטו ביסודיות.
בקיצור רוב המשתתפים בסקר העדיפו לנסוע ברכב נקי עם ריח טוב, חלק קטן מאוד שוטף את הרכב אחת לחודש וטוען שהרכב משרת אותו לא הוא משרת הרכב.

יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

גרר בחלוקה ארצית: גרר בבני ברק, גרר בפתח תקווה, גרר ברמת גן, גרר בגבעתיים, קניית רכבים מפירוק

מתי בפעם האחרונה הנכם זוכרים שהזמנתם גרר לרכב שלכם? אולי לפני שנתיים לא?אוקיי אז תיזכרו טוב מה עשיתם שנתקע לכם הרבכ ומהיכן הזמנתם גרר כי הפעם הבאה לא רחוקה בכלל.אתם יכולים להתקע עם רכביכם ואז תצטרכו להזמין גרר, ושהמצב הזה יקרה אל תשכחו את הפוסט הזה שאתם קוראים עכשיו: גרר בבני ברק, גרר בגבעתיים, גרר בפתח תקווה, גרר ברמת גן מזמינים רק מחברת יוסי אברהמי, החברה המובילה בשירותי גרירה 24 שעות ביממה שירותי מהיר ואדיב, והמחירים מדהימים!!!אוסיף עוד קצת למענכים: יש לכם רכב המיועד לפירוק אתם יכולים לחייג לאותו המספר של חברת יוסי אברהמי ולהציע להם לרכוש אותו כי חלק מתחומי ההתמחות של החברה הינו קניית רכבים מפירוק.

נעליים אורטופדיות,מדרסים

מדרסים ועליים אורטופדיות הם הפיתרון לבעיות גב וכאבי רגליים:
מדרסים אורטופדיים מיועדים לאנשים עם כאבי רגליים או כאבי גב כתוצאה מעמידה או הליכה לא נכונה.
פעם היה נהוג לחשוב שמדרסים מיועדים לגילאי 60 פלוס והם מזכירים לנו שאנחנו מזדקנים.
בשנים האחרונות גילו כי רגליים הם גורם ישיר לכאבי גב.
מדרסים הם הפיתרון לחיסול בעיות רגליים וגב.
מדרסים יכולים להכנס בכל נעל, נעל ספורט, נעל יציאה ואפילו סנדל סגור.
הטיפול הכי טוב לרגל הוא גם קניית מדרסים וגם קניית נעליים אורטופדיות.
נעליים אורטופדיות בד"כ יקרות יותר מנעליים רגילות אבל למי שסובל מבעיות רגליים כשהוא שם אותם על הרגל הוא לא רוצה להוריד אותם.
לסיכום היום כאשר יש לך כאבי גב ואתה זקוק למדרסים או לנעליים אורטופדיות קופות החולים משתתפות בהוצאה וזה מוזיל את עלות המידרסים או הנעליים כמעט בחצי מחיר.
עדיף ללכת לאורטופד מקצועי שבודק את כף הרגל לפני שהוא מתאים מדרסים ועדיף להזמין מדרסים בהזמנה אישית שמותאמים בדיוק לרגל שלכם.

חיפושים מומלצים: מדרסים, מדרסים אורטופדיים, נאורטופדיה, נעליים אורטופדיות, נאור קלר

קוסקוס בתל אביב,משלוחי קוסקוס בתל אביב, מרקש אקספרס,

כל מרוקאי יגיד לכם את המשפט: קוסקוס אני אוכל רק בבית ורק של אמא שלי!!!אוקיי: גם אני מרוקאי וגם אני אוכל קוסקוס רק אצל אמא שלי בסופי שבוע בחורף, אך להמליץ לכם על קוסקוס בתל אביב שלא נופל בטעם שלו מכל קוסקוס של מרוקאית בשלנית.מסעדת מרקש אקספרס מבצעת משלוחי קוסקוס בתל אביב ומציע אוכל מוכן בתל אביב בטעמים שלא היכרתם עד היום.ניתן להגיע לרחוב קרליבך ולהנות מאוכל מרוקאי בתל אביב עם קצת סלטים טעימים ליד וכוס לימון טעימה: טעם החיים, מומלץ מאד!!!

יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

חרוזים, קישוטי ציפורניים, קעקועי חינה, יצירה ואומנות, גולדפילד, סברובסקי, בוחן את הקשר בין כולם

איך כל הפריטים בכותרת העליונה קשורים אחד לשני?כמעט בכל חנות המציעה חרוזים ממגוון צבעים וגדלים למכירה נין למצוא גם קישוטי ציפורניים מרהיבים, שהעובדות בחנות מקושטות איתם על הציפורניים שלהן.כמעט בכל מקום שאנו נרצה לעשות קעקועי חינה, כי ההורים שלנו עדיין לא מאשרים לנו לקעקע את עצמינו בקעקוע אמיתי, נוכל למצוא מוצרי יצירה ואומנות וחלקם הגדול מוצרי גולדפילד וסברובסקי.הבחינה שלי בפוסט זה הינה: כל הפריטים הללו קשורים חד משמעית: בכל מקום שתחפשו את אחד הפריטים הללו תוכלו למצוא את שאר הפריטים.

יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

ספא בתל אביב

מחפשים ספא בתל אביב?מחפשים טיפולים מקצועיים ואקסלוסיבים במיוחד לכם ולאישה שלכם?מתגוררים בתל אביב ולא יודעים איך לפנק את האישה?אני ממליץ על תאי ספא הממוקם על שפת הים ומציע מגוון ענק של טיפולים מפנקים במחירים אטראקטיביים במיוחד.

צילום הריון

קחו אחורה בזמן 10 שנים, המושג צילום הריון היה מושג שלא הכירו אפילו 15% מהאוכלוסיה.כיום המושג צילום הריון הפך לשם מה בנושא הריון האישה, כיום כמעט כל אישה בזמן ההריון מתחילה לסדר לעצמה צלם הריון או צלמת הריון וכל זאת על מנת שתוכל לתעד את ההריון בזמן אמת.שתוכל להשאיר מזכרת הההריון שלה לעולם.

בעלי מקצוע בגוש דן

בעלי מקצוע בגוש דן:

ישנם בעלי מקצוע רבים בגוש דן וניתן למצא אותם בגוגל אם רק מחפשים.
היתרונות של גוגל הם שבעלי מקצוע מורידים את המחירים באינטרנט כי התחרות רבה.
ניתן למצא כל בעל מקצוע החל מ חשמלאי, מדביר, אינסטלטור, שיפוצניק ועוד...
הכי קל בעולם להכנס לגוגל ולהקיש חשמלאי בתל אביב או אינסטלטור בתל אביב ומוצאים תיק תק מה שמחפשים.
כל חשמלאי שתופס מעצמו מפרסם את עצמו בגוגל כי שם הוא מקבל את מירב החשיפה, וחשיפה = עבודה.

חיפושים מומלצים: חשמלאי בתל אביב, חשמלאי בת ים, איציק עבודות חשמל, חשמלאי ברחובות, חשמלאי חולון, חשמלאי נס ציונה, חשמלאי בראשון לציון.

מסעדות

מסעדות בכרכור, מסעדות בפרדס חנה אין הרבה אל יש אחת ממש טובה שאני חייב לספר לכם עליה.
מסעדת טבע לו הממוקמת בכרכור מספקת לקהל לקוחותיה הרחב ארוחה איכותית בשילוב של טבע מדהים.
כיף לבוא ולשבת במקום שמשרה עליך רוגע ושלווה.
מסעדת טבע לו פתוחה לקהל הרחב שמגיע מידי יום מפרדס חנה ומכל הארץ בכלל.
כמו כן ניתן לערוך במקום אירועים בין 50 ועד 200 אנשים, ניתן לשלב גם אירוע בטבע יחד עם אולם מדהים בעיצוב קלאסי.
מסעדת טבע לו מספקת גם את האוכל בתפריט מיוחד שמתאים בדיוק לאופי האירוע.
אנו מתגאים באירועים מיוחדים ובלקוחות חוזרים.

חיפושים מומלצים: מסעדות בפרדס חנה, מסעדות בכרכור, אירועים בפרדס חנה, אירועים בכרכור, טבעלו.

יום שבת, 7 בנובמבר 2009

מיקסרים,מיקרופונים, מערכות הגברה חדשים ויד שנייה

לא פעם לפני שרכשתם מוצר מסויים חשבתם עם לרכוש מיקסרים, מיקרופונים וכל הקשור למערכות הגברה ותאורה חדשים או יד שנייה?אז ככה: אני מצאתי בית עסק מקצועי מאד הממוקם בראשון לציון ומציע מגוון ציוד הגברה יד שנייה כגון:
רמקול מוגבר
מיקסרים
מיקרופונים.
ועוד...

והכל במחירים אטראקטיביים במיוחד.

פתרונות הצללה מתקדמים

פתרונות הצללה מיועדים להצללה והאפלה של הבית.
אנו מתאימים אמצעי הצללה לפי אופי הבית או המבנה אותו אנו מעצבים.
בשוק קימים אין ספור חנויות שמתמחות במכירת וילונות מכל הסוגים וקיימים הרבה מאוד סוגים.
אנו מתמקדים בהבדלים, יתרונות וחסרונות של כל אמצעי הצללה.
ישנם את הוילונות בד הרגילים וישנם את התריסים.
וילונות בד ב"כ מיועדים לבתים ותריסים ונציאנים בד"כ מיועדים למשרדים או לחדרי עבודה.
כיום ישנם הרבה מעצבי פנים שמשתמשים בתריס ונציאני בבית בסגירת נישות קטנות ולא מובנות.

חיפושים מומלצים: וילונות בד, תריס ונציאני.

וילונות בד, תריס ונציאני

אז איך נעצב את הבית בסגנון מודרני בעזרת תריס ונציאני או בסגנו קלאסי בעזרת וילונות בד.
כאשר רוצים לעצב את הבית ניתן להשתמש בשני סוגי פתרונות ההצללה.
ישנם חדרים בבית המתאימים לעיצוב קלאסי בעזרת וילונות בד כגון: סלון, פינת אוכל, יציאה למרפסת וישנם חדרים במתאימים לעיצוב בעזרת תריס ונציאני כגון: חדר עבודה, חדר ילדים, מטבח.
ניתן לשלב בין השניים ועדיין לשמור על עיצוב פנים איכותי ולהנות ממגוון היתרונות של שניהם.

חיפושים מומלצים: וילונות בד, תריס ונציאני.

וילון ורטיקלי או וילון רומי

וילון ורטיקלי מיועד למשרדים או לחדרי עבודה לאנשים שעובדים מהבית, ישנם גם אנשים שקונים אותו בשביל לסגור איזה שהיא נישה של חלון בבית.
וילון רומי מעוצב בד"כ בצורה קלאסית ומתאים במיוחד לבתים, למלונות ובכלל לכל מי שאוהב עיצוב קלאסי.
וילון רומי עשוי מבדים איכותיים ונתפר בהתאמה אישית לחדרים בבית הלקוח.
ניתן לשלב בו מספר בדים.

חיפושים מומלצים: וילון רומי, וילון ורטיקלי.

ליווי הריון, דולה בתל אביב, סדנת רייקי, לימוד רייקי

סדנת רייקי:

רייקי הינה שיטת טיפול אנרגטית עתיקת יומין. מקור
לימוד רייקי הינו בטיבט ובסין ומי שהביא אותו למערב היה ד"ר מיקאו אוסואי בתחילת המאה ה-19.פרוש המילה רייקי REIKI - אנרגיה אוניברסלית, אנרגייה המחייה את החי והצומח.
שיטת הטיפול היא על-ידי הנחת ידיים על אזורים מסויימים בגוף כאשר המטופל שוכב במשך שעה עד שעה וחצי. במהלך הטיפול חווה המטופל את הרגשת השיחרור והשקט. הטיפול מצויין לשחרור ממתחים, כעסים וכאבים מסויימים בגוף.

ליווי הריון:

לאורך כל ההיסטוריה היו הנשים מוקפות ונתמכות ע"י נשים בזמן לידתן. ניתן למצוא זאת כמעט בכל תרבות, וכמובן בתרבות היהודית הקדומה. כיום, הדולות הן נשים העוזרות, תומכות ופשוט נמצאות שם בשביל היולדת ובן זוגה.
מטרתה של
דולה בתל אביב היא לעזור ליולדת ולבן זוגה להנות מחוויית לידה בטוחה ומעצימה, לספק סביבת לידה חיובית ולנסות לממש את פנטזיית הלידה של בני הזוג.

פינוי פסולת ושרוולים לפינוי פסולת

פינוי פסולת - עלויות
כיום כל בנייה או שיפוץ דורשים מאיתנו להשקיע לא מעט כסף וכל זאת למכולות ל
פינוי פסולת מפני שאין אפשרות להכניס את כל הזבל לפח שכונתי רגיל, אז במקרים אלו אנו מוציאים מאות שקלים למכולות לפינוי אשפה.אינני רוצה להוסיף לכם כאשר אתפ גרים בקומה גבוהה וצריכים להשקיע עוד כסף על שרוול לפינוי פסולת שעולה עוד כמה מאות שקלים.תחשבו על זה...

יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

השוואה בין סוני פליישטישן3 לאקס בוקס, נינטנדו wii

מה עדיף לקנות, אקס בוקס 360, סוני פלייסטישן 3 או נינטנדו wii?

לפי דעתי שתי קונסולות המשחקים מצוינותולכל אחת יש היתרונות שלה.
אקס בוקס מכשיר מדהים המספק חיוות משחק מדהימה עם איכות משחקים מעולים.
סוני פליישטישן 3 גם קונסולה מצוינת שמספקת חווית משחק מעולה ומשמשת גם כמחשב נייח לכל דבר.

בקיצור כל מי שאוהב לשחק שתי הקונסולות משחקים מצוינות.

חיפושים מומלצים: אקס בוקס, אקס בוקס 360, נינטנדו wii

תקליטנים, השכרת הגברה וציוד הגברה


המון סוגי תקליטנים קיימים בשוק כיום:

תקליטני טראנס,
תקליטן חרדי, תקליטן דתי, תקליטן לאירועים בטבע ועוד…הבחירה שלכם כבעלי השמחה תלוייה מאד באופי האורחים שלכם, אם האורחים חרדים מן הראוי שהתקליטן יהיה חרדי וכן הלאה…לכל אירוע כמעט היום נדרש השכרת ציוד הגברה לאירוע וזאת חייבים ייעוץ מקצועי מבעל עסק המספק השכרת הגברה במחירים אטראקטיביים במיוחד.

יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

גני ילדים ומוניות שירות באזור כרכור ופרדס חנה

מומלץ בחום והרבה אהבה:

גן ילדים בכרכור המעניק לילדיכם המון ידע, פעילויות מיוחדות ודרכי התחברות לילדים שסביבו.אנ שמעתי על הגן הזה מחברה שלי שהילד שלה בגן בקצב ובתנועה, גן ילדים בפרדס חנה, רשמתי את הבן שלי ואני מרוצה מאד וממשיכה לשנה שנייה איתו.

מוניות בכרכור:

שירותי המוניות בכרכור עומדים על ממוצע בגדר המלצות מתושבי המקום, אך יש את שירותי המוניות ברמה מאד גבוהה המעניקים שירותי
מוניות בפרדס חנה ושירותי מוניות בכרכור, מאד אדיבים ומעניקים שירות.

אקולובלו, ייצור מים מלחות, מים מהאוויר, מכונה לייצור מים

חדש בישראל:

אקולובלו - מכונה המייצרת מים מהלחות באויר.

אקולובלו הינו בר לייצור מים הפועל בצורה פשוטה, הוא שואב אוויר ומקרר אותו. הלחות המתקררת הופכת למים, ואלו בעזרת מחשב מתוחכם, עוברים תהליך של ניקוי וטיהור מושלם ע"י מנורות UV, מסנן קדם-פחמי, ממברנת אוסמוזה הפוכה המטהרת את המים לh2O.

איכות המים היא הגבוהה ביותר בשוק, וזאת משום שהמכונה מצוידת במסננים המתקדמים ביותר בתעשייה.למעשה, המסננים של הבר, ביחד עם כושר הייצור של 28 ליטרים ביום במטבח של ביתכם, או בחדר האוכל של עסקיכם, הם נוסחת ההצלחה של הבר בארה"ב.

חיפושים מומלצים: אקולובלו, מכונה לייצור מים, מים מהאוויר, ייצור מים מלחות.