יום שלישי, 20 באפריל 2010

העברת דירות

תחום ההובלות הינו תחום המקיף הכולל מספר רב של חברות חלקם גדולות המעסיקות עשרות עובדים וחלקם קטנות המעסיקות בן 4-8 עובדים.כאשר אנו צריכים לעבור דירה אנחנו צריכים לקחת בחשבון מספר דברים:
בחירה של חברת הובלות היא דבר שצריך לחשוב עליו בערך חודשיים לפני שצריכים לעזוב את הדירה וישנם מספר סיבות מדוע צריך לקחת פרק זמן כזה ארוך ממועד עזיבת הדירה.

עקב הריבוי בחברות הובלות שנפתחות בערך 10פעמים ביום ונסגרות בהתאם, צריך לבחון איזה חברת הובלות מזמינים.חברת הובלות צריכה להיות בעלת ניסיון, בעלת צוות עובדים מיומן, משאיות נקיות תקינות מבחינת הציוד איתו מעבירים את תכולת הבית וחברות שנותנות ביטוח מטען ואחריות על הפריטים המועברים.
דוגמא טובה לחברת הובלות טובה ניתן לקחת מחנויות גדולות של רהיטים או חנויות שמבצעות משלוחים של ריהוט משרדי, בד"כ חנויות רהיטים מעסיקות חברות איכותיות בעלות ניסיון בגלל אופי התכולה במועבר

קישורים מומלצים: הובלות בשרון, הובלות בצפון, הובלות בחיפה.

יום שני, 19 באפריל 2010

חברות המספקות עצים לבתים פרטיים ולעסקים

מחפשים חברה שתספק לכם את כל מוצרי הפרזול בצפון או פרזול בנהריה במחירים נוחים במיוחד ובנוסף גם תעניק לכם שירות של יעוץ אישי ללא עלות בנושא של מחסן עצים בצפון או מחסן עצים נהריה?
שמי יוסף זנה ואני ממליץ בחום גבוה על חברת עצי דאוד הממוקמת בכפר יאסיף ומציעה מאות ואלפים סוגים של עצים לפרגולות בצפון, עצים לפרגולות נהריה ולבידים במחירים חסרי תקדים לקהל לקוחות ענק ברחבי הארץ.
כל דגם של עץ לבניה שהינכם מעוניינים לרכוש בצפון הארץ רק תיכנסו ותבדקו את איכות המוצרים ואז כולכם תבינו על מה מדובר והמבינים ממש בסוגי עצים יוכלו לדעת מייד את הרמה הגבוהה של החברה.
חברת עצי דאוד מכילה עשרות של עובדים המתמקצעים ומתחשדים בתחום מידי חודש והסחורה המוצעת ללקוחות אמינה ובעלת אחריות לתקופת זמן מסויימת הנקבעת על ידי ההנהלה.

חיפושים קשורים: הדברת מזיקים קריות, סטודיו לצילום בתל אביב.

יום שישי, 16 באפריל 2010

מי מבצע משלוחי פירות וירקות באזור הקריות בבקשה?

שלום לכל הבלוגרים: אני גר באזור הקריות ומחפש מי מבצע משלוחי פירות וירקות קריות על מנת להקל על אמא שלי שפעמיים בשבוע מחפשת מי יבצע לה את הקניות של הפירות והירקות לארוחת הערב של המשפחת עם הנכדים.
במידה ואתם יכולים לתת לי את מספר הטלפון של החברה אודה לכם מאד.
ואם החברה גם מבצעת סיטונאים פירות וירקות אז השמחה כפולה כי זה גם פרטמר חשוב בשבילי.
תודה רבה.
חיפושמים מומלצים: פרסום בגוגל.

יום שני, 5 באפריל 2010

מחפשים מתופפים לאירוע שלכם? מצאתם!!!

הגיע זמן האירוע שלכם וחיפשתם מתופפים שינעימו לכם את האירוע?
אנחנו בחברת מרובע מצאנו לכם פיתרון איכותי ומקצועי: חברת בקצב התוף, הינה חברה שתפעיל לכם את האירוע ברמה הטובה ביותר ותרקיד לכם את הקהל ברמה שאפילו אתם לא ציפיתם לה.
עכשיו אתם בטח שואילים מה המחיר להפעלה כזאת נכון? אוקיי אז המחיר נע בין 1000 ש"ח ל1500 ש"ח לאירוע איכותי, ממש לא כמו מחיר של ריהוט משרדי לבית או הובלה של מלגזה למפעל של אבא שלכם, שפול בערך 1000 ש"ח ואתן נהנים מאירוע בלתי נשכח המופעל על ידי צוות מקצועי של מתופפים באירוע שלכם.

אז תהינו.