יום שני, 27 בספטמבר 2010

פרחים בחולון

בשנים האחרונות חלה עליה ברמת במודעות לתכולת החומרים המזיקים (לגוף ולסביבה) בתכשירים שאנו משתמשים כגון: חומרי ניקוי, תרופות, משקאות וחומרי טיפוח, עם העלייה במודעות חלה עליה בחיפוש אחר תחליפים טבעיים לחומרים סינתטיים המצויים בשוק ובמקומם נוצרים מדי יום מוצרים חדשים המתבססים על שמנים אתריים כחומרי גלם. היקף הסחר העולמי בשמנים אתריים ומוצריהם בשנים האחרונות מסתכם בלמעלה מ- 7 מיליארד דולר בשנה, שמנים אתריים הינם בעלי סגולות רבות לריפוי מחלות, בעלי ארומה וטעם.
בעולם קיימים למעלה מ- 3,000 שמנים, כאשר 200-300 מהם נסחרים באופן רציף בשווקים העולמיים, על כן מציאת זן חדש כפרחים או פרחים בחולון וטיפוחן יכול להוות מקור הכנסה, גידול ע"י חקלאים ושיווקו לעולם. פרח הכוכב הריחני הינו בן שיח מדברי ממשפחת המורכבים הגדל בעיקר בערוצי נחלים ומדרונות סלעיים של האזור המדברי, טיפוס התפוצה הינו סהרו ערבי כאשר בארץ הוא נפוץ באזור הנגב הערבה ובקעת ים המלח ותפוצתו העולמית משתרעת במדבריות צפון אפריקה ומזרחה ודרום-מערב אסיה.
את פרח הכוכב הריחנו ניתן למצוא בחנות פרחים בתל אביב או בחנות פרחים בחיפה וזה תלוי כמה אנו משקיעים בחיפוש אחריו.

יום שבת, 18 בספטמבר 2010

מי היא חברת שאולי גרילס שכולם מדברים עליה בנושא מנגל וגריל?

חברת שאולי גריל מובילה את תעשיית הגרילים בישראל, חברת שאולי גריל מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מנגלים המיוצרים בידי החברות המובילות בתעשייה זו, כל המנגלים עומדים בתווי התקן המוכרים.
אצל שאולי גריל תוכלו ליהנות ממבחר גדול של גרילים הפועלים באמצעות גז או באמצעות פחמים, שאולי גריל מספק פתרונות לכל אחד המעוניין לצלות בשר על האש ולא יודע מהיכן להתחיל, חברת שאולי גריל מספקת שירותי ייעוץ להתאמת ה
מנגל העונה על דרישת לקוחותיה, הגיעו עוד היום לפגישת ייעוץ על מנת שבשבת הקרובה כבר תוכלו לנפנף מעל המנגל החדש שלכם.
מעבר לשירותי החברה הרגילים והסטנדרטיים של מכירת מנגל וגרילים המיועדים לאווירת ההחג לעשות על האש עם המשפחה בשטח, החברה מציעה גם מנגלים מעוצבים למטבחים מעוצבים ולאנשים למעוניינים להשקיע את מיטב כספם לעיצוב המטבח שלהם, ניתן ליצור קשר עם החברה באתר הבית שלהם ותקבלו הצעת מחיר הוגנת למנגל מעוצב למטבח.

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

רכב גולן בנתניה

אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפנינו הוא מכירת הרכב מבית רכב גולן, שוק הרכבים מציע מגוון רחב של מכוניות לבחירתנו דבר ההופך את הבחירה לקשה מאוד.
בשנים האחרונות עומדים לרשותנו מספר דרכים למכור את הרכב שברשותנו:
• מודעה על השמשה האחורית – זוהי הדרך הבסיסית ביותר שבה ניתן להודיע על רצוננו למכור את הרכב מבית רכב סנטר קאר, נוסח מודעה הומוריסטי וקליל ימשוך עוברים ושבים לקרוא את הודעתכם ואולי אף לרכוש כך את הרכב.
• האינטרנט – תחום המכירות דרך האינטרנט בועט ופועל, במידה ובבעלותך רכב שאתה מעוניין למכור האינטרנט מציע פלטפורמה מצוינת שבאמצעותה תוכל להגיע לקהל לקוחות רחב, כל מה שתצטרך לעשות זה לפרסם מספר תמונות של הרכב, את פרסי העסקה בה אתה חפץ ולקוות לטוב בדיוק כמו שמזמינים פרחים אצל פרחי משה וממש מקווים לטוב.

יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

חלפים לרכב

הלקוחות הטובים ב יותר של מגרשי החלפים לרכב הם הרכבים בני ה 3 שנים ומעלה אלה שאחריות החברה פגה בהם.
לכל מכה ברכב יש מחיר אבל ניתן להוזיל אותו אם יודעים איפה לרכוש את החלק המקולקל.
ההבדלים שבין המוסכים המורשים, מוסכים כלליים ומגרשי החלפים שונים מקצה לקצה וניתן לחסוך מאות שקלים אם ניגשים למגרש חלפים וקונים
חלקים לרכב.
ניתן למצא במגרשים הכל,
מראות לרכב, פנסים לרכב, מנועים, גירים בקיצור הכל.
ואפילו ניתן להתקין את החלק ברכב וכך בעצם לחסוך את עלות המוסך.

שיתופי פעולה: חלפים לרכב