יום שלישי, 25 בינואר 2011

צביעת רהיטים ישנים

מצבעת ג'ימי מציעה ללקוחותיה שירותי חידוש רהיטים מתקדם, חברתינו עושה שימוש בכל הטכנולוגיות החדישות על מנת לספק ללקוחותיה את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספם, מצבעת ג'ימי מתחייבת לחדש את הרהיט שברשותכם ולהחזירו למצב בו הוא נקנה, חברתנו מספקת ללקוחותיה שירותי ייעוץ בכל הנודע לצביעת רהיטים.
הגיעו עוד היום אל משרדי מצבעת ג'ימי ותוכלו ליהנות מחידוש הרהיט שברשותכם בצורה מקצועית ומהירה.

יום ראשון, 23 בינואר 2011

סוכנות השכרת רכב בבני ברק

השכרת רכב בבני ברק
כאשר מדובר בהשכרת רכב למשפחה מרובת ילדים אופן ההשכרה והעלויות משתנות.
סוכנות הרכב דיירקט רנט מציעה מגוון רחב של רכבים חדשים כולם עדיין עטופים בניילון המתאימים במיוחד לחתך האוכלוסייה המאפיין את העיר בני ברק, בסוכנות הרכב דיירקט רנט ניתן למצוא מגוון רחב של מכוניות בשלל דגמים, גדלים וצבעים, כל המכוניות בעלות מצב מכאני מעולה, מטופלות ומתוחזקות באופן שנטף, סוכנות הרכב דיירקט רנט מספקת ללקוחותיה ביטוח מקיף לרכב וכן מוקד המטפל בפניותיהם בכל זמן נתון, לדוגמה ונתקעתם עם הרכב מסיבה זו או אחרת בעזרת צלצול טלפון אחד תקבלו רכב חליפי שישרת אתכם עד לתיקון הרכב שבו נסעתם.
דיירקט רנט בבני בקר מציעה חבילת מימון כדאית במיוחד, הגיעו עוד היום ותוכלו לפנק את משפחתכם ברכב חדש שישרת אתכם נאמנה, סוכנות הרכב דיירקט רנט מציעה שירותי השכרת רכב בבני ברק במחירים המתאימים לכל כיס.
חיפושים נוספים בתחום זה: השכרת רכב בפתח תקווה, השכרת רכב לצעירים

יום שבת, 8 בינואר 2011

רכבים ביבוא אישי

רבים חולמים על הרגע בו יוכלו להיות בעליהם הגאה של רכב יוקרה מפואר, יש כאלו החוסכים את מיטב כספם על מנת להגשים חלום זה ויש כאלו שלעולם לא יצליחו.
מחירי המכוניות בארץ הם מן הגבוהים בעולם, באחת הכתבות שהתפרסמו לאחרונה באחד מעיתוני הכלכלה נטען שהתמחור הגבוה של הרכבים בארץ הינו מכשלה שחשוב לטפל בה, סוכנויות היבואנים המורשות בישראל מרשות לעצמן לגרוף רווחים גבוהים מאוד מכיסו של האזרח הקטן ובכך לסכל כל חלום לרכב יוקרה בבעלותו.
במידה וחלומכם הוא רכב יוקרה מפואר ישנה אופציה נוספת לרכישה והיא רכישת רכבים ביבוא אישי, ייבוא אישי.
משמעו קניית הרכב ישירות מהיצרן ללא תיווכו של היבואן המקומי.