יום שני, 28 בפברואר 2011

מצברים לרכב ברכבים יוקרתיים

מצברים לרכב

רכבים יוקרתיים או רכבים עממיים אינם יכולים לנסוע ללא מצבר.
לכל רכב המצבר המתאים לנפח המנוע שלו, קיימים כיום מגוון חברות המייצרות ומייבאות מצברים לרכב, טכנולוגיית מצברים לרכב השתנתה מעט בשנים האחרונות.
נוכל למצוא כיום מצברים לרכב ללא טיפול ותחזוקה.
כל מצבר דורש מעקב וחשוב בכל טיפול לבחון את אופן טעינתו. טעינת יתר מקצרת את חיי המצבר.

מצברים לרכב כחלק מחלפים לרכב בנויים פחות או יותר באותו אופן, המצבר מחולק ל 6 תאים המחוברים יחד. בתוכם לוחות עופרת חיוביים ושליליים המסודרים לסירוגין, המופרדים על ידי מעטפת רשת נקבובית חדירה לחומצה. בכל תא 9 – 33 לוחות בהתאם לגודל המצבר. הרשתות מצופות בחומרים מחזקים ועליהן מרוחה פסטה העשויה מתחמוצת עופרת. כל מצבר עובר תהליך של פורמציה, טעינה להעלאת ריכוז החומצה על מנת לאפשר לרכב הולכה טובה יותר.

יום ראשון, 27 בפברואר 2011

איך התחיל ציפוי אמבטיות

איך התחיל ציפוי האמבטיות
הרעיון של ציפוי אמבטיה החל בארצות הברית בתחילת שנות השישים כצורך של שוכרי דירות ושל משכירי הדירות שכל החלפת דייר היתה כרוכה לא פעם גם בהחלפת האמבטיה .
יש לציין שבארצות הברית תחלופת הדיירים רבה מאד ואנשים מחליפים מגורים לעיתים תכופות כשהם נודדים בעקבות מקורות הכנסה .
העלויות הגבוהות של החלפת אמבטיה והזמן הרב דחפו את בעלי המקצוע למצוא פתרון מהיר וטוב לאמבטיות הפגומות והישנות .


חומרי הציפוי הישנים היו בעצם סוגים שונים של צבע ועם הזמן הוחלפו בחומרים מתקדמים יותר על בסיס של אפוקסי,אקריל,פוליאורוטן ופוליאסטר.

חומרי הציפוי המודרניים כיום חזקים לא פעם מהמקור ועמידים בכל חומרי הניקיון
כולל חומרים חומציים חזקים .
בתחילת שנות השמונים עם כניסת אמבטיות הפח לשימוש התבררה רגישותן של האמבטיות האלו לחלודה (בגלל עוביין הדק ,פחות ממילימטר )הומצא הפתרון של הלבשת אמבטיה שהוא כיום הפתרון האולטימטיבי לחידוש אמבטיות .

כתבות נוספות מומלצות בתחום ציפוי אמבטיה ושיפוץ אמבטיה:
כתבה בדה מרקר
כתבה באתר מייקר

יום שלישי, 22 בפברואר 2011

חבילות ספא כמתנה ליום המשפחה

מתנות ליום המשפחה - ספא ברחבי הארץ

כמו איזה חג מולד קטן
אז פעם קראו לזה יום האם, ומאחר ונכנסו למעגל של שוויון זכויות מודרני הרי שיום זה הפך להיות יום המשפחה. יש כאלו שלוקחים את העניין צעד אחד קדימה ומזמינים חבילת ספא בכפר סבא או ספא בהרצליה ולא מסתפקים רק בשינוי השם אלא שעבורם זו הזדמנות לרכוש מתנות ליום המשפחה לכל בני המשפחה. הדבר מזכיר מעט את חג המולד אצל האמריקאיים, או אצל כל נוצרי מאמין בעולם, שבו כולם קונים מתנות לכולם, לכן גם מתנות ליום המשפחה יכולות להיות כאלו שכל אחד מבני המשפחה התאמץ לחפש משהו מיוחד עבור בן משפחה אחר.

עדיין, אלו שנשארו נאמנים ליום האם המקורי קונים מתנות ליום המשפחה שנוגעים בעיקר לאם ולעתים גם מעט לאב. בכל מקרה מדובר במחזה נחמד שבו מבלי כל קשר לחג "כבד" כמו ראש השנה או פסח שבחגים אלו רבים מזמינים חבילות ענק של ספא בשרון או ספא בכל חלקי הארץ, שבהם כולם קצת מתחככים יותר מדי, כאן אותן מתנות ליום המשפחה נפתחות במסגרת מצומצמת ועושות הרבה יותר נחמד לכולם.

יום שלישי, 15 בפברואר 2011

המלצה על חברת שיפוצים בתל אביב

פרפקטו מטבחים
שיפוץ דירה חדשה או ישנה דורש השקעת משאבים רבים, החל משלב התכנון ודרך שלב הביצוע שיפוץ דירה היא משימה מורכבת הדורשת ידע, ניסיון ורמת מיומנות גבוהה, פעמים רבות מתחילים אנשים את תהליך השיפוץ ואינם יודעים כיצד לסיים אותו, בעיות בתכנון או עם הקבלן המבצע יוצרים עיכובים העולים זמן וכסף רב.
חברת פרפקטו מטבחים מציעה ללקוחותיה חבילת שיפוצים בתל אביב כוללת תחת קורת גג אחת, מהיום לא צריך לרדוף אחרי עשרות בעלי מקצוע שונים, המומחים של חברת פרפקטו מטבחים יעשו עבורכם את כל עבודות החשמל, עבודות הריצוף, עבודות האינסטלציה, עבודות הטיח, עבודות גבס וכל עבודה נוספת שתידרש.
חברת פרפקטו מטבחים מתמחה בעיצוב פנים כקבלני שיפוצים בתל אביב שישנה את מראה ביתכם לבלי היכר תוך ביצוע כל דרישותיכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

יום ראשון, 13 בפברואר 2011

פיצה כפר סבא


קראתי המון כתבות וטוקבקים על גולשי אינטרנט המחפשים במנוע החיפוש גוגל פיצה כפר סבא וטוענים שלא מוצאים פיצה מומלצת וברמה גבוהה בעיר כפר סבא.

אז החלטתי לעשות סקר קטן לגבי כל הפיצריות המציעות שירותי משלוחי פיצה בכפר סבא והגעתי למסקנה חד משמעית - יש פיצריות טובות בכפר סבא ואפילו פיצריות מעולות המציעות מגוון פיצות, סלטים, מאפים, שתייה ועוד...

אז חברים - חיפשתם מוצר מסוים בגוגל ולא מצאתם? תחפשו שוב...

יום שישי, 4 בפברואר 2011

עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה מטפל בכל הבעיות שקורות בכביש כגון: תאונות דרכים, נסיעה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, אי עצירה בתמרור עצור ועוד עשרות עבירות שנהגים מקבלים עליהם דוחות מידי יום.
הטיפול הראשוני של העורך דין יכול להקל משמעותית הפסק הדין הסופי.ניקח לדוגמא נהג שנתפס על מהירות במכמונת מהירות וטוען שהוא לא נסע במהירות גבוהה, אך בכל זאת השוטר לוקח לו את הרישיון במקום(שלילה מנהלתית לחודש).ערעור ראשוני יכול להחזיר לו את הרישיון גם אחרי שבוע.
במדינת ישראל תל אביב , חיפה וירושלים נחשבות לערים הפקוקות ביותר לכן רוב הדוחות הניתנים לנהגים קורים בערים אלה.
עורך דין תעבורה בתל אביב , עורך דין תעבורה בחיפה, עורך דין תעבורה בירושלים הם אנשים מאוד עסוקים והם חייבים להיות בעלי ניסיון רב ומומחים בחוקי התנועה על מנת להפחית את עונשם של לקוחותיהם.