יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

השכרת מקום לאירועים בפתח תקווה


השכרת מקום לאירועים בפתח תקווה

רבים מתושבי אזור המרכז מעוניינים לראות כיצד השכרת מקום לאירועים קטנים בפתח תקווה יכול להיות קל ומוצלח מאוד. באופן די ברור אף אחד לא רוצה שהאורחים שלו יגיעו למקום שבו הם לא יזכו לשירות ברמה גבוהה. אירועים הם הזדמנות טובה להיפגש עם קרובי משפחה שלא ראינו המון זמן ולאפשר להם לבלות בצורה מכובדת לאחר שהם כבדו אותנו בנוכחותם. הנושא של השכרת אירועים בפתח תקווה הגדולה הינו חשוב מאוד אם אנו רוצים לחזות בהצלחת האירוע שלנו.


בין אם מדובר באירוע גדול יחסית כמו חתונה ובין אם מדובר באולם לאירועים קטנים המציעים אירועים צנועים יותר כמו בר או בת מצווה, מסיבות אירוסין, וגם בריתות, הרי שההרגשה הטובה שמעניק לנו מקום משובח שבו אנו עורכים את האירוע שלנו, היא הרגשה שתורמת המון לחוויה שאנו עוברים במהלך האירוע. מי שמבין כיצד השכרת מקום לאירועים בפתח תקווה בצורה מוצלחת היא הבסיס לאירוע מושלם, יודע שהוא צריך לעשות כל דבר שרק אפשר בכדי למצוא את המקום הטוב ביותר שיתאים לאופי האירוע שלו.

יום שבת, 3 בדצמבר 2011

ארומה ישראל, תפריט חורף, קפה to go, רשת בתי קפה


רשת בתי קפה ארומה ישראל

רבים מאלו המחפשים מדי יום איפה לאכול את ארוחת הצהריים שלהם או היכן לבלות זמן איכות עם חברים, משפחה, וכד', מגיעים אל סניף מסוים של רשת בתי קפה ארומה ישראל. עבור רבים תפריט חורף שמוצג להם בימים הקרים הוא זה שמושך אותם להזמנת מנות שעושות להם חם בגוף ובלב. ואילו עבור אחרים טריותו וטעמו המשובח של קפהto go שהרשת מוכרת, הוא זה שבלעדיו הם "לא עוברים לסדר היום". ישראלים רבים מרגישים מחוברים אל רשת בתי קפה ארומה ישראל מאז הקמתו של הסניף הראשון ברחוב הלל בירושלים בשנת 1994.


מאז ועד היום כבר נפתחו 110 סניפים של ארומה ברחבי ישראל (לא כולל העיר תל אביב), וגם 18 סניפים במדינות נוספות בעולם. כיום נהנים רבים מטעמן המפנק של המנות השונות ומחומו המלטף של קפה to go, בארה"ב, קנדה, קזחסטן, רומניה, ואוקראינה. אין ספק שהטעם הישראלי הנהדר של ארומה ישראל תפס לא מעט אנשים ברחבי העולם. הדבר משמח עוד יותר בזכות העובדה שכך מסופקת עבודה לבעלי מוגבלויות רבים שמצאו את מקומם ברשת בזכות ההתייחסות הרצינית של רשת ארומה לנושא של אחריות חברתית.

רשת בתי קפה ארומה ישראל מציגה יתרון מיוחד במינו שמעניק לכל מי שאוהב לאכול טוב הנאה מכל נגיסה בכל מנה. בבעלות הרשת גם בית מאפה, בית קלייה, ומפעל לייצור רטבים ומוצרים נוספים. כך היא נשענת בצורה בטוחה וקבועה על חומרי גלם איכותיים המגיעים כשהם טריים ורעננים אל סניפי הרשת השונים ברחבי הארץ. לכן בין אם מדובר בבחירת מנה מתוך תפריט חורף משובח ובין אם קפה to go הוא זה שמעניין את הלקוח באותו הרגע, בארומה כולם יודעים שהם נהנים מטריות חשובה שמשבחת את הטעם.

תגיות: ארומה ישראל, תפריט חורף, קפה to go, רשת בתי קפה