יום שבת, 23 בינואר 2010

הובלות בצפון הארץ

תחום ההובלות הינו תחום רחב הכולל בתוכו מאות חברות המפוזרות ברחבי הצפון.

אז איך באמת אני יודע איך לבחור חברת הובלות שתהיה אחראית על הדברים שלי ותיתן לי מחיר טוב.

  1. אני יכול לפתוח דפי זהב ולהתחיל לעשות טלפונים לחברות ההובלות המפורסמות שם.
  2. להתקשר לבזק 144 שיתנו לי מספר טלפון של חברה מסוימת.
  3. ללכת לגוגל ולרשום הובלות + העיר המבוקשת שבמקרה שלנו זה יכול להיות חיפה או קריות או כרמיאל או אחת מהערים בצפון הארץ.

מה עלי לשאול את חברת ההובלות בטלפון?

  1. מאיפה הם באים, חשוב מאוד כי ישנם המון חברות שמפרסמות את עצמם בכל הארץ וכאשר אתה מזמין אותם הם מוסיפים לעצמם את עלות הדלק שלהם במחיר העבודה שלך.
  2. כמה מובילים מגיעים לבצע את העבודה, לרוב מחיר ההובלה נקבע לפי הזמן שהמובילים עובדים.
  3. מחיר כדאי לוודא בטלפון בכדי שלא יהיו הפתעות.
  4. אחריות על ההובלה, חשוב כי יש לקחת בחשבון שכל הבית שלנו עולה על משאית וישנם דברים שבירים כגון שולחנות זכוכית או טלויזעה 50 אינץ.

טיפ חשוב: באינטרנט כמעט בכל האתרים ניתן לקרא ביקורות על חברות ההובלות המפרסמות ואם אתם לא מתעצלים תתקשרו לפחות ל 3 חברות הובלות לפני שאתם מזמינים אחת.

חיפושים מומלצים: הובלות חיפה, הובלות בחיפה, הובלות קריות, הובלות בקריות, הובלות צפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה