יום שישי, 26 בפברואר 2010

מוניות באזור המושבים בשרון

חיפוש מוניות בגוגל

אם אני מחפש מונית בגוגל מה אני מקיש בחיפוש?

את המילה מוניות, את המילה מונית, או את המילה מונית ומצרף את העיר המבוקשת.

ההיגיון אומר שאם אני גר במושב תל מונד ואני צריך מונית לכפר סבא אני יקיש מוניות בתל מונד ואני יקבל את תחנות המוניות בתל מונד או שאני יקיש מוניות בשרון ואני יקבל בחיפוש את כל התחנות מוניות באזור השרון.

ישנם חיפושים בגוגל שלא ניתן לחפש אותם בלי להוסיף את העיר המבוקשת:
המילים האלה הם בד"כ מילות חיפוש בקטגוריות כגון: פרחים, הובלות, בעלי מקצוע, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד.

כאשר אני רוצה להזמין זר פרחים לאישתי ואני גר בחיפה אני מחפש בגוגל פרחים בחיפה.

לכן קבלו טיפ ממחפש ותיק בגוגל אם אתם מחפשים מונית לאחד המושבים באזור השרון פשוט תקליקו מויות בשרון ולא מוניות, תחסכו זמן ותקבלו תוצאות אמיתיות.

חיפושים מומלצים: מוניות בשרון. פרחים בחיפה, הובלות בחיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה