יום שבת, 12 בספטמבר 2009

תגי שם מיועדים לחברות ולפרטיים

לב המשרד הינה חברה המתמחה במכירת ציוד משרדי לחברות עסקים ולפרטיים.לב המשרד הינה משווק מורשה של אפיק מוצרי הדפסה בע"מ חברה הממחזרת ראשי דיו וטונרים לכל סוגי המדפסות.לב המשרד נותנים מענה ופתרון מידי למעלה מ 20 שנה לכל צרכי המשרד, ניתן לרכוש אצלנו מגוון מוצרים כגון: דיו למדפסות, טונרים למדפסות, מסכי LCD , מגרסות, מכונות ספירלים, תגי שם לחברות, תג שם לפרטיים, מוצרי פרסום למינהם ועוד מגוון מוצרים למשרד שיענו על כל הצרכים שלכם.אנו בלב המשרד עושים את ההבדל בשירות שאנו מספקים ללקוחותינו למעלה מ 20 שנה, טלפון אחד ללב המשרד ושליח בדרך אליכם.
כל המוצרים למשרד שלך תחת קורת גג אחת!!!
תגי שם:
תגי שם מיועדים לצרכי זיהוי, מיועדים לעובדים בכל התחומים כגון: מלצרים במסעדה, מוכרנים בסופר, עובדי בחברות הייטק ובכלל לכול התחומים במשק.ישנם מגוון של סוגים של תגי שם בעיצובים שונים ובאופן תפיסתם לדופן הבגד.אנו בלב המשרד מספקים דוגמאות שונות של תגי שם איכותיים המותאמים לסוג העבודה אליה מיועד.
סוגים של תגי שם:
תגי שם מעוצבים הנתפסים לבגד באמצעות סיכה.
תגי שם מעוצבים הניתפסים לבגד האמצעות קליפס.
תגי שם שני חלקים המוצמדים לדופן הבגד באמצעות מגנט.
תגי שם עשויים מחומרים שונים כגון: פלסטיק, נילון שקוף, או מתכת עם חריטה.
מבחר סוגים של תגי שם המיועדים לכל מטרה.

תגובה 1:

  1. נראים מאוד רציניים! תמיד טוב לחברות, בעיקר קטנות, לרכז את כל השירותים שהם צריכים מבחוץ בחברה מסודרת אחת, חבל להכנס לבלאגנים וחיפושים כל שבוע. אבל הכי חשוב למצוא את החברה שבה יש את הסינגריה המוצלחת ביותר בין איכות למחיר!

    בית דפוס

    השבמחק