יום שבת, 17 באוקטובר 2009

איזה כיף זה לקנות אוטו חדש

איזה כיף זה לקנות אוטו חדש
כמה פעמים נסענו בדרך לעבודה וחשבנו לעצמנו איזה כיף זה יהיה אוטו חדש......ואז זה קורה ונפל עלינו אזה סכום של כסף ואנחנו מחליטים להחליף את הרכב שלנו.
ואז אנחנו נתקלים בכמה בעיות שלא חשבנו עליהם כמו למכור את האוטו ולמצא רכב חדש.קניית רכבים זה עסק ממש לא פשוט וישנם מספר דברים שעליכם לדעת:


רכבים למכירה יש המון ולא כולם מחפשים דווקא את הרכב שלכם וחוץ מזה אנשים היום מחפשים לשלם כמה שפחות ככה שגם אם האוטו שלך שווה 30,000 ש"ח אולי תקבל 24,000 ש"ח במקרה הטוב.
ואז אתה אומר לעצמך אני ישים אותו ביד 2, וגם באתר winwin וגם בהומלס וגם בפוקוס וגם...וגם...וגם..ואתה יושב בבית אחרי העבודה ואתה ממשיך לעבוד אתה יושב אתה בונה מודעה יפה, מצלם את האוטו במצלמה הדיגיטלית שלך מכניס תמונות למחשב רושם את כל פרטי האוטו (מוריד את מה שלא צריך לדעת) וככה אתה עושה בכל האתרים.ואז מתחילים הטלפונים לצלצל הראשון ב שעה 8:00 בבוקר, כאילו אנשים שמחפשים רכב חיכו שתתעורר ואז השני מטלפן ב 10:00 וככה 5-7 טלפונים כל היום.בשורה תחתונה כלום לא יצא אולי טלפון אחד רציני שגם ממנו לא יצא כלום.יום למחרת הטלפון מצלצל מישהו רוצה לבדוק את האוטו מאון לאוף נפגשים הולכים לבדיקה ויש כמה ליקויים באוטו שלא ידענו עליהם מתווכחים קצת על המחיר וואלה יש עסקה והצלחתי למכור את האוטו, האוטו היה שווה 28,000 ש"ח סגרנו על 24,000 ש"ח ואני בדרכי למצא אוטו חדש.


צריך מזל במכירה של האוטו הרבה מתענינים שמתקשרים לא באמת רציניים אבל יש גם את אלה שכן ואינטרנט זה אפיק פרסומי שעובד וכן מוכרים שם מכוניות יד שניה למכירה.


פתחתי יד 2 התחלתי לחפש אוטו בטווח המחיר שלי, חיפשתי אוטו בערך ב 40,000 ש"ח אבל גם 45,000 ש"ח מתאים לי אני יתאמץ עוד קצת.עשיתי כמה טלפונים אפילו הלכתי לראות רכב אחד, לא מצאתי משהו מיוחד.
בערב הלכתי לפאב ואיזה חבר אומר לי למה שלא תעשה מימון על רכב יד שניה, תפרוס את כל הסכום בתשלומים תעשה טרייד אין בסוכנות רכב ותהננה מכל היתרונות, תקבל אחריות ותוכל לקנות רכב בסכום גבוה יותר כי כל הכסף שלך יתחלק לתשלומים.
חשבתי על זה ויום למחורת נכנסתי לסוכנות רכב ליד הבית, ישבתי עם המוכרן והוא הציע לי מסלול שהתאים לי ל כיס והלכתי על זה, באותו יום יצאתי משם עם פונטו ספייס 2006 יפה כמו חדשה.כל חודש אני משלם סכום שהוא עשירית מהמשכורת שלי ויש לי רכב כמעט חדש.


מימון רכב יד שניה זהו תהליך שפורסים לך עד 60 תשלומים על כל הסכום של הרכב וזה נקרא מימון 100%, יש גם את האפשרות לבוא לשים חצי מהכסף ולעשות מימון 50% אפשר לפרוס לכמה תשלומים שרוצים עד 5 שנים.המימון הינו בהלוואות בנקאיות מוזלות כאשר הרכב נרשם על שם הרוכש ומשועבד לבנק.
אפשרות זאת מקלה על הרוכשים רכבים, היום פשוט יותר קל לקנות רכב וישנה אפשרות גם לקנות רכב יותר חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה