יום שישי, 23 באוקטובר 2009

הפקות אירועים מיוחדים

ישנם מספר רב של חברות הפקה במדינת ישראל, כאשר אנחנו צריכים להפיק אירוע לעצמנו או למקום עבודתנו או אירוע למטרות עסקיות אנו צריכים לקחת את שירותיה של חברת הפקות רצינית על מנת שהאירוע ילך בצורה חלקה מתחילתו ועד סופו, בין אם מדובר באירוע קטן של עד 50 עובדים או אירוע רב משתתפים כמו פסטיבל או הופעה של אמן מחו"ל.
יש לקחת את האירוע ולתכנן אותו שלב אחר שלב החל משלב קביעת מטרות, מציאת מקום לערוך בו את האירוע, עיצוב המקום, הבאת די ג יי או אמן אורח, הסעדה לאורחים, התנהלות מול ספקים, רישוי המקום אם צריך ועוד אלמנטים משתנים מאירוע לאירוע.
חברת הפקות מקצועית יודעת לעשות את ההבדלה בין עריכת אירוע קטן או אירוח גדול.
באירועים קטנים לחברות או לעובדים נכנס הפן האישי שבעל האירוע רותה להעניק לעובדים שלו ובהפקת אירוע גדול כמו פסטיבל או הופעה חיה הדגש הוא על האמנים המופיעים באירוע.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יותר ויותר אנשים רוצים להפיק אירועים מיוחדים, כדי שהאירוע שלהם יהיה הטוב ביותר ובלתי נשכח.
    כאשר אני ואשתי החלטנו להתחיל לתכנן את החתונה רצינו משהו שלא יהיה גדול מדי אבל גם יהיה מיוחד כזה שהאורחים לא ישכחו, החלטנו לעשות חתונה בטבע. הלכנו לבדוק כל מיני איזורים בהם אפשר לקיים חתונות ומצאנו מקום בצפון הארץ ממש מדהים. אז התחלתי לחפש נותני שירות, תקליטן וקיטרינג מצאנו בלי בעיה. והתחלתי לחפש חברה להשכרת שירותיים נידיים, בהתחלה התלבטנו בין קראוון שירותים 4 תאים ולבין 2 תאים אבל בסופו של דבר החלטנו שאנחנו רוצים מקסימום נוחות והחלטנו ללכת על 4 תאים.
    האירוע היה מדהים, החופה היתה בזמן השקיעה ולאחר מכן היה את המסיבה לאור הכוכבים והירח כולם נהנו, גם המבוגרים וגם הצעירים.
    אני חושב שכאשר עושים אירוע מיוחד ורוצים משהו בלתי נשכח כדאי לבדוק את האפשרות של אירוע בטבע, זה כמובן לא מתאים לכולם אבל זה דבר שלא תשכחו לעולם.

    השבמחק