יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

אופנועים וקטנועים למכירה באינטרנט

יצא לכם פעם לחפש אופנוע או קטנוע למכירה באינטרנט?

אם כן אז בטח ישר נכנסתם לאתר יד 2 והתחלתם לחפש לפי מחיר ודגם, לאחר מכן עברתם ל winwin חיפשתם באותה צורה וככה עוד אתר ועוד אתר.
גם אני עשיתי את זה ואחרי 5,6 טלפונים מצאתי מה שחיפשתי אך לצערי הרב זה היה סוחר אופנועים מה שלא כל כך אהבתי.
אני גר בתל אביב לקחתי יום חופש מהעבודה נסעתי לדרום תל אביב באוטובוס ירדתי בסוף רחוב הרצל והתחלתי להכנס לכל הסוכנויות אופנועים שראיתי, את האמת מצאתי כמה אופנועים בדיוק כמו הדגם שחיפשתי, ציפיתי למחיר קצת יותר נמוך אבל אין מה לעשות שרוצים איכות ואופנוע במצב טוב שלא יכנס כל שני וחמישי למוסך משלמים.
לקחתי את ההצעות מחיר, חזרתי הביתה והפעם אמרתי אני יכנס לגוגל ואני יקיש אופנועים למכירה, אופנוע למכירה, קטנועים למכירה, קטנוע למכירה ואולי אני יפול על סוכניות שמפרסמות את עצמם ברחבי תל אביב או המרכז ואני יוכל להתקשר ולשאול אם יש את מה שאני מחפש.
ובאמת מצאתי כל מיני סוכנויות אופנועים וקטנועים שמקדמים את עצמם בגוגל וגם מצאתי את האופנוע שרציתי ב 2000 ש"ח פחות ממה שקיבלתי מכולם.
עכשיו אני יגלה לכם האופנוע שאני מחפש זה t max 500 הקטנוע הטוב ביותר שיש.

חיפושים מומלצים: אופנועים למכירה, אופנוע למכירה, קטנועים למכירה, קטנוע למכירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה