יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

מובילים באזור כרמיאל


לקח שלמדתי שנה שעברה שעברתי דירה.
אני גר בכרמיאל כבר 3 שנים אני לומד באורט בראודה לקראת סוף 2008 ניגש אלי בעל הדירה ואמר לי שחוזה השכירות שלי הולך להיגמר בעוד חודש ובשביל לחדש הוא מעלה לי את השכירות ב 300 ש"ח יותר ממה ששלימתי עד היום בסהכ הכל עלות שנתית לחידוש נוסף של החוזה של עוד 3600 ש"ח.ניסיתי לדבר איתו אבל לשווא בסוף החלטתי שאני הולך לחפש לי דירה אחרת ,חיפשתי במשך שבוע ולבסוף מצאתי דירה אפילו יותר גדולה ויותר זולה ממה שהשכרתי בשנה הקודמת.סגרתי חוזה עם בעל הדירה וניגשתי לחפש חברת הובלות מכיוון שאני כרגע גר בכרמיאל נכנסתי לגוגל והקשתי הובלות כרמיאל, התקשרתי ביום שהייתי צריך את ההובלה הם היו תפוסים, גיששתי עוד קצת כמה טלפונים והזמנתי מוביל לתאריך שיעביר לי את הבית, מה שלא עשיתי נכון הוא שלא וידאתי שהמוביל באמת בא מכרמיאל, בבוקר ההובלה התקשר אלי המוביל ואמר לי שהלך לוה מנוע במשאית והוא לא יכול להגיע, שאלתי אותו מאיפה הוא בא הוא אמר לי מהקריות, מה שלא הבנתי למה שלחצתי הובלות כרמיאל בגוגל עלה לי מוביל מהקריות, לחצתי שוב בגוגל הובלות כרמיאל התקשרתי לספיד הובלות ודאתי שהוא בא מכרמיאל קיבלתי מחיר יותר טוב, תוך 30 דקות היו אצלי 2 מובילים העמיסו לי את הבית ובשעה 4 אחה"צ כבר הייתי בביתי החדש.
מושר השכל: שאתם מחפשים מוביל באינטרנט תשאלו מאיפה הוא בא כי לא כל מה שכתוב אמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה