יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

אטרקציות לכל סוגי האירועים

אטרקציות לאירועים

מעוניינים באטרקציות שונות לאירוע המתקרב?
מחפשים הפעלות ופעילויות לילדים ומבוגרים?

הדאגה העיקרית שלנו כאשר אנחנו עורכים אירוע היא האם האורחים שלנו ייהנו באירוע, אורחים שייהנו באירוע יזכרו אותו וימשיכו להלל ולשבח אותו זמן רב אחרי סיומו.
אחד הפרמטרים העיקריים לפיהם נמדד אירוע הוא האטרקציות המוצעות לחוגגים במקום, כמובן שקיימים סוגים שונים של אטרקציות לאירועים שחלקן מתאימות למבוגרים וחלקן מתאימות לילדים, חלקן דורשות צוות מיומן שמפעיל ומשגיח על החוגגים ובעצם עוזר להם ליהנות מהאטרקציה.

ברשת האינטרנט ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, מגוון זה יכול לבלבל אתכם ולכן לעיתים כדאי לשכור חברה שזהו תחום עיסוקה המרכזי.

אטרקציות לאירועים:

• שולחנות משחק לאירועים – מתאים בעיקר לבר\בת המצווה , מגוון רחב של שולחנות משחק שישעשעו ילדים ומבוגרים כאחד, בין המשחקים הפופולאריים ניתן למצוא שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל, ביליארד, באולינג ועוד.

• מתנפחים – מתאים למסיבות ואירועים כגון ימי הולדת, בר\בת מצווה ואירועים שבהם ישנה נוכחות גדולה של ילדים, מגוון רחב של מזרונים מתנפחים בצורות שונות הכוללים קיר טיפוס מתנפח, מגלשות מים ועוד.

• הפעלות אתגריות – אטרקציות אתגריות המשלבות הפעלות, מתאים לימי הולדת.
פעילויות אלו יכולות להיערך בטבע או בבית ואף בפארק הקרוב, פעילויות אלו כוללות סנפלינג, מתקנים מיוחדים ועוד.
פעילות גיבוש זאת מתאימה לגם למבוגרים, לחברות ולפרטיים.

• בובות ענק – הלהיט החדש בקרב הילדים, בובות ענק בדמויות נערצות יכניסו נופח חדש לאירוע.

• קעקועים וציורי גוף – פעילות אשר תטביע את חותמה בילדכם, קעקועים זמניים העשויים מחינה יפארו את גופו של ילדיכם, קעקועים בשלל דמויות ילדים אהודות.

• ליצנים וקוסמים – ליצנים וקוסמים מתאימים בעיקר לאירועי ילדים, הליצן ישעשע את הילדים כמנהג הליצנים בכל הזמנים והקוסם יפתיע אותם עם שלל תעלולי אחיזת עיניים.

חוגי בית קזינו למבוגרים – פעילות מומלצת לאירועי מבוגרים, מגוון רחב של שולחנות פוקר, רולטה ועוד, בסיום הערב ניתן לעשות מכירה פומבית של מוצרים שונים בכסף המדומה שהמשתתפים הרוויחו.
טלפתיה – פעילות המומלצת לאירועי מבוגרים, במסגרת האירוע עולה להופעה אומן טלפתיה שיגלה עובדות נסתרות על האורחים.

אטרקציות לאירועים הם הגורם שיכריע את הצלחת האירוע הבא שלכם.
אסף ניסים מפעיל מגוון רחב של אטרקציות בתל אביב אטרקציות במרכז, מתמחה בעיקר ב אטרקציות לבר המצווה.

אז אם אין לכם רעיון למתנה או רעיון למסיבה אתם מוזמנים לקרא מאמר זה ולהתחיל לבדוק את הנושא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה