יום שלישי, 14 ביולי 2009

גיימבורד, שחזור מידע, שחזור דיסק, שיחזור מידע.

גיימבורד מעבדת מחשבים - שחזור מידע
גיימבורד מעבדת מחשבים מומחים בשחזור מידע מכל סוגי המדיות.מספקים שירות טכנאי מחשבים מקוון 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה כולל תקלות אינטרנט בכל מקום שרק תהיה במחירים נמוכים מהשוק בעשרות אחוזים תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה ואמינות.השירות ניתן למחשבים ביתיים, לרשתות מחשבים בעסקים, למחשבים ניידים ואף למחשבי מולטימדיה.
נמחק? נרטב? נישבר? לא נורא!!!גיימבורד מעבדת מחשבים מומחים בשחזור מידע מכל סוגי המדיות.מטרתו היא לשחזר את המידע בלבד ולהעתיקו למדיה תקינה.לחברתנו 98% הצלחה בשחזור מידע מכל סוגי המדיות.
שחזור מידע מדיסק קשיח.
שחזור מידע מדיסקים ssd (זיכרון נדיף).
שחזור מידע מתקליטורים cd/dvd.
שחזור מידע מכונני פלאש - דיסק און קי.
שחזור מידע מכוננים ישנים.
שחזור מידע מכרטיסי זכרון של מצלמות דיגיטליות.
שחזור דיסק:
ישנו מגוון רחב של תקלות אפשריות בדיסקים קשיחים היכולות לגרום לנו לאבד את המידע.
מחיקת קובץ או ספריה מהדיסק הקשיח.
ביצוע פעולת פורמט על הדיסקבמכוון או בטעות.
התקנת Ghost על הדיסק או המחיצה הלא הנכונים.
וירוסים שלא נותנים לנו גישה למידע השמור בדיסק.
שחזור מידע:
חשוב מאוד לציין כי פעולת כתיבה לכונן הקשיח לאחר מצב של אובדן מידע עשוי לפגום באחוזי הצלחת שחזור מידע .שחזור מידע לעיתים יכול להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים מאוד הקרובים לעיתים למאה אחוז אך ככל שעובר הזמן וננקטות יותר פעולות על גבי הכונן הקשיח אחוזי ההצלחה הולכים ופוחתים.לכן צרו קשר מידי עם גיימבורד מחשבים ואנו נפתור לכם את התקלה ונשחזר לכם את המידע שאבד במינימום זמן ובמחיר אטרקטיבי.לגיימבורד מעבדת מחשבים 98% הצלחה בשחזור מידע לכל סוגי המדיות.

2 תגובות:

  1. בכל הנושא של שחזור קבצים ctnת שעדיף או אפילו הכרחי לפנות לחברה שמתמחה בעניין,הרבה אנשים מנסים לבצע את זה בעצמם ואז נושאים בתצאות.
    אני כ"כ מודה לחברה אחת ששחזרה לי מידע מסווג שהיה לי במחשב במשרד...

    השבמחק
  2. בכלליות, ניתן לחלק את תקלות הקבצים לשניים: תקלות שמקורן בבעיות פיזיות על גבי הדיסק, או תקלות לוגיות שמקורן במערכת הקבצים של הדיסק. בכל מקרה, היום ניתן לבצע שחזור דיסק קשיח כמעט בכל מקרה של אובדן מידע.

    השבמחק