יום שבת, 25 ביולי 2009

גורים

חוות החיות רשפון - גורים

חוות החיות ברשפון הינה חנות ענקית לציוד לכל סוגי החיות, אנו מתמחים במכירה והתאמה של אביזרים, מזון, תכשירי ניקוי ויעוץ בגידול לכל סוגי החיות.בחוות החיות רשפון מתמחים בעיקר במכירת גורים גזעיים מכל הסוגים.כל הגורים שנמצאים אצלנו בחנות מטופלים מידי יום בצורה הטובה ביותר, כולם מחוסנים וכולם צאצאים של כלבים משובחים.אנו משלבים רמה מקצועית גבוהה ללא פשרות, עם טיפול חם ואוהב כחלק מהמשפחה ולכן תוכלו למצא אצלנו מגוון גורים מטופחים ומחונכים שמתאימים לגידול בבית חם.
כמה טיפים לגידול גורים:
איזה כיף זה להביא גור קטן הבית אבל ישנם מספר דברים שחיבים לדעת שבוחרים לגדל גור בבית.גורים דורשים השקעה ותשומת לב במיוחד בחודשים רשונים לחייהם.
בפעם הראשונה שהגור מורחק מאמו ומגיע לסביבה זרה הוא חש מבוהל ומאוים. השתדלו להעניק לגור בימים אלו הרבה אהבה, תשומת לב ואפשרות לחקור את הסביבה החדשה ולהכיר אותה, עדיף לשיםאת הגורים בחדר בנפרד שיתרגלו למקום החדש.
בתקופת הגדילה חשוב מאוד להקפיד על מזון גורים מאיכות טובה. מזון ביתי אינו מספק את כל הצרכים התזונתיים הנחוצים לגור כלבים בגדילה, על כן מזונו העיקרי של הגור בתקופה זו צריך להיות מזון גורים מסחרי באיכות טובה.
כמות המזון הדרושה לגורים משתנה בין סוגי המזונות השונים לגורים והיא מותאמת לגיל ולמשקל. הוראות האכלה נמצאות בד"כ על גבי האריזה או בחוברת הדרכה מצורפת.
הבעיה החינוכית הראשונה שמתעוררת בגידול גורים היא שליטה על הצרכים. פתרון הבעיה טמון בהקניית הרגלים קבועים לגורים: זמנים קבועים לאכילה וטיולים.
עד גיל חצי שנה על הגורים ללמוד 3 דברים בסיסיים:לשלוט בצרכים, להגיב לשמם ולהכיר את המילה "לא".
חשוב מאוד ליצור תחום מוגדר לגורים. ליצור בעבורם פינת שינה/מיטה ובנוסף מקום שבו יוכלו לשחק ולשוטט. המקום אינו צריך להיות גדול במיוחד ומטרתו בעצם להגדיר לגורים שזהו מקומם ולא ליצור שליטה בכל חלקי הבית (זוהי הטריטוריה של הגורים).

גורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה