יום שלישי, 21 ביולי 2009

וילונות לבית

וילונות לבית
וילונות לבית הם התכשיט של הבית. הם הדבר הראשון אותו קולטת העין בכניסה לבית. וילונות מעוצבים לבית, משרים לחלל אווירה עיצובית ונעימה המלאה בטעם אישי.
בחברת דקור מעצב וילונות מקצועי שיעזור לכם להחליט אילו בדים לבחור, באיזה סגנון ואיזו תפירה כדאי לעשות לבד הנבחר וכל זאת על מנת להתאים את הוילון לאופיו של הבית ושל דייריו.כל הוילונות לבית נתפרים ע"י תופרת מקצועית במפעלינו ועוברים בדיקה קפדנית לפני אספקתם לבית הלקוח.
וילונות לבית הופכים כל חלון פשוט בבית לפריט עיצובי וכל חלל למשהו מיוחד, יחד עם זאת חשוב מאוד להתאים כל וילון לחדר המיועד, לאופי המקום ולדייריו הן בבתים פרטיים והן בדירות.חשוב להבין את מטרות הוילון ואת תפקידו בחדר ולראות האם הוא מיועד ליופי, להאפלה ולהחשכת החדר.כיום רבים בוחרים לבנות את בתיהם ללא תריסי אלומיניום ולכן הוילונות מהווים תחליף הולם ולרוב גם בעלות נמוכה יותר, ובדירות לפעמים תפקיד הוילונות לבית מעבר ליופי והעיצוב להסתיר את הסורג כאשר מתבוננים מפנים הבית.
בחירת וילנות לבית חייבת להיעשות ע"י מעצב וילונות מקצועי. מעצב הוילונות חייב להיות בעל טעם אישי, יכולת להבין את צרכי הלקוח וכמו כן חייב להיות בעל ידע מקצועי על מנת לענות על צרכי הלקוח בצורה הטובה ביותר. כמו כן מעצב הוילונות חייב להבין בסוגי הבדים השונים, המוצרי ההצללה, בהתקנתם, בתפירתם ובשילובם בבית הלקוח.כיום יש מבחר רחב של וילונות לבית כגון: וילונות פלדים, וילונות רינגים, וילונות רומיים, וילונות קשירה וכיווצים. כמו כן ישנו גם מבחר רחב של מוצרי הצללה כגון: וילונות ורטיקליים, וילונות ונציאניים, וילונות גלילה, קש, מיקדו, סטריפ ועוד רבים אחרים.סוגים רבים אלו של וילונות לבית באים לתת מענה ב100% לצרכי הלקוחות והם מותאמים ונתפרים אישית לאופי הבית והלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה