יום שלישי, 14 ביולי 2009

דקור, סוככי זרועות

Decor צל הצפון סוככי זרועות

חברת דקור הממוקמים בחיפה ברחוב חטיבת גולני 48 מתמחים בייצור ושיווק של סוככים מכל הסוגים: סוככי זרועות, סוככים קבועים, מרקיזות וכו'. חברת דקור הנה יצרנית של כל סוגי הסוככים ועובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החברות בארץ ובעולם. בחברת דקור סוככים דואגים לספק ללקוח את סוככי הזרועות הטובים ביותר ללא התפשרות על השירות, האמינות, איכות המוצרים ואיכות ההתקנה.
בחברת דקור אנו מוכרים סוככי זרועות מאיטליה ואוסטריה בעלי תקן גרמני TUV באיכות ללא פשרות. חשוב לרכוש סוככי זרועות מיצרן אשר מוכיח תקן זה ומייצר סוככי זרועות בייצור מקומי. כמו כן לדרוש התקנת סוככי זרועות מהחברה ולא ע"י קבלני משנה.
בנוסף, תוכלו להינות ממחירים מעולים של סוככי זרועות מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך. מחלקה מיוחדת לעסקים וחנויות במחירים מהיצרן לצרכן ואיכות ללא פשרות.
קצת על סוככי זרועות וסוככים בכלל:
סוככים הינם למעשה הפתרון האידאלי לקירוי מרפסות, מרפסות גן, בתי קפה ועסקים. הם זולים יחסית לפתרונות אחרים, אינם דורשים תחזוקה רבה, אמינים וניתנים לחידוש כל כמה שנים.
ישנם מספר סגנונות של סוככים: סוככי זרועות, סוככים קבועים, מרקיזות וסוככי חלון.
סוככי זרועות הינם הסגנון הנפוץ ביותר של הסוככים, הם עשויים משלד אלומיניום בשילוב עם פרופיל 40x40 מגולבן וניתנים לכיסוי עם בדי דרלון או pvc. כמו כן סוככי זרועות ניתנים להפעלה על ידי מנואלה או מנוע חשמלי וניתנים לקירוי עד 50 מ"ר ביחידה אחת.
רוב הסוככים למעט סוככים קבועים אינם דורשים אישור מהרשויות המקומיות אבל גם נדרשים להישאר במצב סגור בחודשי החורף ובימים עם רוחות חזקות. חשוב מאוד לרכוש סוככי זרועות מיצרן ולא משווק ולדרוש מסמכים המעידים על איכות מוצריהם ומקום מוצאם.
סוככי הזרועות של חברת דקור מיוצרים בגרמניה לפי תו תקן TUV ,חברת דקור מתחייבת לשמוש בחומרים הטובים ביותר, לשירות מקצועי תוך כדי עמידה בלוח זמנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה