יום שני, 27 ביולי 2009

סוככים

סוככים קבועים מכל הסוגים

חברת דקור הממוקמים בחיפה ברחוב חטיבת גולני 48 מתמחים בייצור ושיווק של סוככים מכל הסוגים: סוככים, סוככים קבועים, מרקיזות וכו'. חברת דקור הנה יצרנית של כל סוגי הסוככים ועובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החברות בארץ ובעולם. בחברת דקור סוככים דואגים לספק ללקוח את הסוככים הטובים ביותר ללא התפשרות על השירות, האמינות, איכות המוצרים ואיכות ההתקנה.
בחברת דקור אנו מוכרים סוככים מאיטליה ואוסטריה בעלי תקן גרמני TUV באיכות ללא פשרות. חשוב לרכוש סוככים מיצרן אשר מוכיח תקן זה ומייצר סוככים בייצור מקומי. כמו כן לדרוש התקנת סוככים מהחברה ולא ע"י קבלני משנה.בנוסף, תוכלו להינות ממחירים מעולים של סוככים מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך. מחלקה מיוחדת לעסקים וחנויות במחירים מהיצרן לצרכן ואיכות ללא פשרות.סוככים לשנים רבות קונים מהטובים ביותר
סוככים הינם למעשה הפתרון האידאלי לקירוי מרפסות, מרפסות גן, בתי קפה ועסקים. הם זולים יחסית לפתרונות אחרים, אינם דורשים תחזוקה רבה, אמינים וניתנים לחידוש כל כמה שנים.
ישנם מספר סגנונות של סוככים: סוככי זרועות, סוככים קבועים, מרקיזות וסוככי חלון.
סוככי הזרועות הינם הסגנון הנפוץ ביותר של הסוככים, הם עשויים משלד אלומיניום בשילוב עם פרופיל 40x40 מגולבן וניתנים לכיסוי עם בדי דרלון או pvc. כמו כן סוככים אלה ניתנים להפעלה על ידי מנואלה או מנוע חשמלי וניתנים לקירוי עד 50 מ"ר ביחידה אחת.
סוככים קבועים עשויים מפרופילי ברזל וניתנים לייצור בכל צורה אפשרית, הם חייבים להיבנות מברזל מגולבן ועדיף גם צבוע וניתנים לכיסוי על כל סוגי הבדים. סוככים מתאימים לבתים ולעסקים כאחד.
מרקיזות וסוככי חלון הינם סוככים המהוים פתרונות חיצוניים להצללה של חלונות וניתנים להתקנה על כל חלון ומהווים פתרון מושלם למי שלא רוצה לעשות פנימיות ומעוניין בהצללה חיצונית העמידה למשך שנים.רוב הסוככים למעט סוככים קבועים אינם דורשים אישור מהרשויות המקומיות אבל גם נדרשים להישאר במצב סגור בחודשי החורף ובימים עם רוחות חזקות. חשוב מאוד לרכוש סוככים מיצרן ולא משווק ולדרוש מסמכים המעידים על איכות מוצריהם ומקום מוצאם.

סוככים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה