יום שני, 27 ביולי 2009

תוכנות אנטי וירוס

תוכנות אנטי וירוס גיימבורד מחשבים
תוכנות אנטי וירוס היא תוכנות שנועדו לאתר וירוסים במחשבים ולהגן על המחשב מפני פעילותם.
האנטי וירוס מנתח את התנהגותם של התהליכים הרצים במחשב כדי לקבוע אם תכנה מסוימת היא וירוס או לא. אלוגריתם זה עוקב אחרי תהליכים וקבצים שפועלים במחשב ומנתח את התנהגותם. הוא כולל מעקב אחר פעילות התהליך, בדיקת נסיונות גישה של התהליך לתהליכים אחרים גישה למשאבים וכו'.וירוסים נוהגים להכניס את עצמם לערכים מסוימים בקובצי מערכת חשובים (על מנת להקל על הישרדות הוירוס במחשב והפצתו למחשבים אחרים), כשתהליך מסוים מתחיל לשנות קובץ מערכת, האנטי וירוס מנטר את התנהגותו בקפידה, הוא מזהה את הוירוס ומתריע אותנו. ערכים מסוימים בקובצי מערכת שווירוסים משתמשים בהם הם ערכים שגם תוכנות שאינן וירוסים משתמשות בהם וכך בעצם יש באפשרותם לפרוץ למחשב. כשתוכנה משתמשת בערך שגם וירוסים משתמשים בו האנטי וירוס לא תמיד יחשוד בתוכנה, אלא רק אחרי שיש לו מספיק ראיות ואז הוא גם לוכד את הוירוס ומתריע אותנו ממנו.
מרבית תוכנות האנטי וירוס מותקנות מקומית על המחשב ומתעדכנות משרתים מרכזיים כדי לחדש את מאגר הוירוסים המוכר להן.
גיימבורד מחשבים הינו משווק מורשה של תוכנות אנטי וירוס פנדה.מתמחים ביעוץ, התאמת אנטי וירוס לפרטיים וללקוחות עסקיים, אבטחת מידע וטיפול בוירוסים תוך שימוש בסל תוכנות האנטי וירוס של פנדה.
שרות הוא שם המשחק... אתם מוזמנים לנסות את אנטי וירוס פנדה בגיימבורד מחשבים.ביעוץ התקנה ותמיכה מרחוק לכל בעיה תקלה או שאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה